forum.isory.org Foorumin päävalikko forum.isory.org
Iso-Britannian Suomalaisen Opiskelijayhdistyksen keskustelupalsta

OhjeOhje   HakuHaku   KäyttäjälistaKäyttäjälista   KäyttäjäryhmätKäyttäjäryhmät   RekisteröidyRekisteröidy 
 KäyttäjätiedotKäyttäjätiedot   Kirjaudu sisään tarkistaaksesi yksityiset viestitKirjaudu sisään tarkistaaksesi yksityiset viestit   Kirjaudu sisäänKirjaudu sisään 

MUISTILISTA

Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin    forum.isory.org Foorumin päävalikko -> Matkustaminen
Näytä edellinen aihe :: Näytä seuraava aihe  
Kirjoittaja Viesti
iksi

LähetäLähetetty: Torstai 13. 9. 2007 13:06    Viestin aihe: MUISTILISTA Vastaa lainaamalla viestiä

mitä kaikkea aiotte ottaa mukaan kämppäänne vaatteiden lisäksi? useimmat tavarathan on kyllä järkevämpää ostaa vasta paikan päältä,mut kuitenkin,oon varma et kun pääsee perille tulee mieleen että jaaha,ois pitäny muistaa sitä ja tätä...
Nannah
Palsta-aktiivi

LähetäLähetetty: Torstai 13. 9. 2007 13:40    Viestin aihe: pakkaaminen Vastaa lainaamalla viestiä

Yeisimmät mitä multa aina jää (lähdenpä minne tahansa) on kännykän laturi, kamera ja se kameran johto, jolla siirretään kuvat koneelle. Very Happy
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
iksi

LähetäLähetetty: Torstai 13. 9. 2007 13:44    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

sama homma! niiiin ja se adapteri kannattaa ottaa,oon jo kerran sanonu tällä foorumilla! kun pistorasiat on erilaiset... onko muita vinkkejä? oon just pakkailemassa,ei kyl oikein nappaa... ärsyttävää puuhaa!
riikkaliina

LähetäLähetetty: Torstai 13. 9. 2007 14:32    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Mä ainakin koitan muistaa ottaa mukaan noita lääketarpeita kuten Finrexinit ja Buranat ja muut.. Jos vaikka flunssa yllättää. Oon kans ostanu Lumenen puutereita muutaman varastoon, niitä kun ei Brittilässä taida olla Smile
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti MSN Messenger
Manna
Moderaattori

LähetäLähetetty: Torstai 13. 9. 2007 15:04    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Lumenea ei ole, mutta Briteissa on vaikka kuinka paljon merkkeja mita Suomessa ei ole, ja usein halvemmalla (meikkien hinta Suomessa kauhistuttaa joka kerta). Toisaalta Suomesta saa joihinkin ulkomaisiin meikkivoiteisiin sellaisia vaaleita savyja mita Briteista ei saa.

Finrexinia vastaaviin juomiin en ole tormannyt taalla, mutta Briteista saa kylla ihan hyvia seka merkki- etta kemikalioiden oman merkkisia (mm. Boots) sarkylaakkeita sun muita, joten itse en ole vaivautunut tuomaan Suomesta laakkeita enaa moneen vuoteen.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti MSN Messenger
Nannah
Palsta-aktiivi

LähetäLähetetty: Torstai 13. 9. 2007 16:40    Viestin aihe: ja vielä.. Vastaa lainaamalla viestiä

Niin ja oon kyllä pakannu muutamia sellasia omia juttuja, joilla saa oman huoneen vähän kotoisemmaksi; yhen kirjan, valokuvia ja muuta mukavaa Smile
Takaisin alkuun
Christabel

LähetäLähetetty: Torstai 13. 9. 2007 20:59    Viestin aihe: Re: ja vielä.. Vastaa lainaamalla viestiä

Nannah kirjoitti:
yhen kirjan

Yhden kirjan? Yhden ainoan? Ja minä kun meinasin viedä kaikkien muiden lisäksi jopa kaikki Jane Austenit, vaikka collegen kirjastossa on niistä ensipainokset... Laughing

Luin The Student Roomista tällaista ketjua; brittiopiskelijat näyttäisivät sen perusteella raahavan mukanaan kaikenlaista kamaa minijääkaapeista alkaen. Valitettavasti finski asettaa rajoituksensa sille, mitä kaikkea voi viedä mennessään. Ryökäleet Rolling Eyes
Takaisin alkuun
mpj
Site Admin

LähetäLähetetty: Perjantai 14. 9. 2007 00:14    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Manna kirjoitti:
Finrexinia vastaaviin juomiin en ole tormannyt taalla

En tieda, kuinka vastaavaa etsit, mutta kelpaisiko Lemsip tai sen own brand -serkut?

Kannattaa myos huomata, etta taalla monet laakkeet ovat tosi halpoja. Parisatanen ibuprofeeni maksaa Tescossa suuruusluokkaa 30 pencea per 12(?) tablettia.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti Käy lähettäjän sivustolla
Nannah
Palsta-aktiivi

LähetäLähetetty: Perjantai 14. 9. 2007 05:07    Viestin aihe: Re: ja vielä.. Vastaa lainaamalla viestiä

Christabel kirjoitti:
Nannah kirjoitti:
yhen kirjan

Yhden kirjan? Yhden ainoan? Ja minä kun meinasin viedä kaikkien muiden lisäksi jopa kaikki Jane Austenit, vaikka collegen kirjastossa on niistä ensipainokset... Laughing

Luin The Student Roomista tällaista ketjua; brittiopiskelijat näyttäisivät sen perusteella raahavan mukanaan kaikenlaista kamaa minijääkaapeista alkaen. Valitettavasti finski asettaa rajoituksensa sille, mitä kaikkea voi viedä mennessään. Ryökäleet Rolling Eyes

Niin nyt menomatkalla vien vaan sen yhden, mutta vanhemmat tuo sitten kuukauden kuluttua muutamia lisää Very Happy
Takaisin alkuun
Tirppa
Palsta-addikti

LähetäLähetetty: Perjantai 14. 9. 2007 06:34    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Suomalainen keittokirja on mielestäni kiva olla olemassa. Karjalanpiirakat, makaroonilaatikko, korvapuustit, sima ja tippaleivät maistuvat varmaan myös uusille kavereille. Itse olen myös vienyt englanninkielisiä versioita usein lahjoiksi kavereille.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti
Nannah
Palsta-aktiivi

LähetäLähetetty: Perjantai 14. 9. 2007 09:34    Viestin aihe: pakkaaminen Vastaa lainaamalla viestiä

Minäkin otin muuten kans yhden keittokirjan, siinä on just kaikki perusohjeet Smile
Takaisin alkuun
wenya

LähetäLähetetty: Keskiviikko 4. 2. 2009 19:44    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Manna kirjoitti:
Lumenea ei ole, mutta Briteissa on vaikka kuinka paljon merkkeja mita Suomessa ei ole, ja usein halvemmalla (meikkien hinta Suomessa kauhistuttaa joka kerta). Toisaalta Suomesta saa joihinkin ulkomaisiin meikkivoiteisiin sellaisia vaaleita savyja mita Briteista ei saa.

Tiäkkö nää onko Rimmeliä? Oon riippuvainen Rimmelin puutereista, vaikka onkin halpismerkki... Laughing
Takaisin alkuun
Harrim

LähetäLähetetty: Torstai 5. 2. 2009 07:41    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

wenya kirjoitti:
Manna kirjoitti:

Tiäkkö nää onko Rimmeliä? Oon riippuvainen Rimmelin puutereista, vaikka onkin halpismerkki... Laughing

Satunpa tietamaan vaikka mies olenkin - kylla saa, kyseinen merkkihan on Rimmels of London, Kate Moss mainonnan keulakuvana.
Takaisin alkuun
Näytä edelliset viestit:   
Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin    forum.isory.org Foorumin päävalikko -> Matkustaminen Kaikki ajat ovat GMT
Sivu 1 Yht. 1

Siirry:  
Et voi kirjoittaa uusia viestejä tässä foorumissa
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Et voi muokata viestejäsi tässä foorumissa
Et voi poistaa viestejäsi tässä foorumissa
Et voi äänestää tässä foorumissa