forum.isory.org Foorumin päävalikko forum.isory.org
Iso-Britannian Suomalaisen Opiskelijayhdistyksen keskustelupalsta

OhjeOhje   HakuHaku   KäyttäjälistaKäyttäjälista   KäyttäjäryhmätKäyttäjäryhmät   RekisteröidyRekisteröidy 
 KäyttäjätiedotKäyttäjätiedot   Kirjaudu sisään tarkistaaksesi yksityiset viestitKirjaudu sisään tarkistaaksesi yksityiset viestit   Kirjaudu sisäänKirjaudu sisään 

Haetaan asuntoa kesäharjoittelu-periodille

Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin    forum.isory.org Foorumin päävalikko -> Ilmoitukset
Näytä edellinen aihe :: Näytä seuraava aihe  
Kirjoittaja Viesti
juhof

LähetäLähetetty: Sunnuntai 7. 2. 2010 14:49    Viestin aihe: Haetaan asuntoa kesäharjoittelu-periodille Vastaa lainaamalla viestiä

Olen tulossa tekemään työharjoittelua investointipankkiin Lontooseen ja etsin asuntoa ajalle ~21.06 - 31.08. Suurta plussaa olisi sijainti Canary Wharfin läheisyydessä tai Jubilee Linen varrella. Olen myös kiinnostunut huoneesta kimppakämpästä. Jos pystyt tarjoamaan asuntoa minuun voi ottaa yhteyttä maililla (juho.frilander@student.hse.fi).

Ystävällisin terveisin

Juho
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
MikkoAN1
Palsta-addikti

LähetäLähetetty: Maanantai 8. 2. 2010 10:20    Viestin aihe: Re: Haetaan asuntoa kesäharjoittelu-periodille Vastaa lainaamalla viestiä

juhof kirjoitti:
Olen tulossa tekemään työharjoittelua investointipankkiin Lontooseen ja etsin asuntoa ajalle ~21.06 - 31.08. Suurta plussaa olisi sijainti Canary Wharfin läheisyydessä tai Jubilee Linen varrella.

DLR muuten toimii huomattavasti paremmin kuin Jubilee line. Itse asun Greenwichissa josta paasen DLR:lla Canary Wharfille duuniin vajaassa puolessa tunnissa - joka on poikkeuksellista tassa kaupungissa.

2006 PgD Management and Corporate Governance, University of Ulster.
Takaisin alkuun
000

LähetäLähetetty: Maanantai 8. 3. 2010 00:54    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Minulla on one bedroom flat vuokrattavana Bank tube aseman lahella josta paaset DLR tai tubella nopeasti Canary Wharfille.

Asunto on juuri remontoitu ja sisustettu. Digital TV ja Internet yhteys.
Takaisin alkuun
Näytä edelliset viestit:   
Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin    forum.isory.org Foorumin päävalikko -> Ilmoitukset Kaikki ajat ovat GMT
Sivu 1 Yht. 1

Siirry:  
Et voi kirjoittaa uusia viestejä tässä foorumissa
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Et voi muokata viestejäsi tässä foorumissa
Et voi poistaa viestejäsi tässä foorumissa
Et voi äänestää tässä foorumissa