| Näytä edellinen aihe :: Näytä seuraava aihe |
| Kirjoittaja |
Viesti |
juhof
|
Lähetetty: Sunnuntai 7. 2. 2010 14:49 Viestin aihe: Haetaan asuntoa kesäharjoittelu-periodille |
|
|
Olen tulossa tekemään työharjoittelua investointipankkiin Lontooseen ja etsin asuntoa ajalle ~21.06 - 31.08. Suurta plussaa olisi sijainti Canary Wharfin läheisyydessä tai Jubilee Linen varrella. Olen myös kiinnostunut huoneesta kimppakämpästä. Jos pystyt tarjoamaan asuntoa minuun voi ottaa yhteyttä maililla (juho.frilander@student.hse.fi).
Ystävällisin terveisin
Juho |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
MikkoAN1 Palsta-addikti
|
Lähetetty: Maanantai 8. 2. 2010 10:20 Viestin aihe: Re: Haetaan asuntoa kesäharjoittelu-periodille |
|
|
| juhof kirjoitti: | | Olen tulossa tekemään työharjoittelua investointipankkiin Lontooseen ja etsin asuntoa ajalle ~21.06 - 31.08. Suurta plussaa olisi sijainti Canary Wharfin läheisyydessä tai Jubilee Linen varrella. |
DLR muuten toimii huomattavasti paremmin kuin Jubilee line. Itse asun Greenwichissa josta paasen DLR:lla Canary Wharfille duuniin vajaassa puolessa tunnissa - joka on poikkeuksellista tassa kaupungissa. _________________ 2003 LLB(Hons), University of Strathclyde;
2006 PgD Management and Corporate Governance, University of Ulster. |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
000
|
Lähetetty: Maanantai 8. 3. 2010 00:54 Viestin aihe: |
|
|
Minulla on one bedroom flat vuokrattavana Bank tube aseman lahella josta paaset DLR tai tubella nopeasti Canary Wharfille.
Asunto on juuri remontoitu ja sisustettu. Digital TV ja Internet yhteys. |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
|