forum.isory.org Foorumin päävalikko forum.isory.org
Iso-Britannian Suomalaisen Opiskelijayhdistyksen keskustelupalsta

OhjeOhje   HakuHaku   KäyttäjälistaKäyttäjälista   KäyttäjäryhmätKäyttäjäryhmät   RekisteröidyRekisteröidy 
 KäyttäjätiedotKäyttäjätiedot   Kirjaudu sisään tarkistaaksesi yksityiset viestitKirjaudu sisään tarkistaaksesi yksityiset viestit   Kirjaudu sisäänKirjaudu sisään 

Reading

Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin    forum.isory.org Foorumin päävalikko -> Paikalliset
Näytä edellinen aihe :: Näytä seuraava aihe  
Kirjoittaja Viesti
HelloAnu

LähetäLähetetty: Tiistai 18. 7. 2006 21:46    Viestin aihe: Reading Vastaa lainaamalla viestiä

Onkos täällä ketään ketä olisi menossa, on joskus ollut, tai on tällä hetkellä Readingissä, vai hakeutuuko kaikki isompiin kaupunkeihin? Question
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
lissu
Vieras

LähetäLähetetty: Tiistai 1. 8. 2006 06:16    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Opiskelen Readingissa Very Happy Aloitin viime vuonna taidehistorian opinnot. Tosi kiva paikka on, suosittelen Very Happy
Takaisin alkuun
HelloAnu

LähetäLähetetty: Tiistai 1. 8. 2006 08:27    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Noniin! Onhan täällä joku joka tietää kyseisen paikan Very Happy

Itse olen kyllä Readingissä vieraillut monta monta kertaa ja se onkin kyllä yksi lempikaupunkini. Nyt sitten olisi ensi kuussa muutto sinne edessä Smile
Takaisin alkuun
Jasso

LähetäLähetetty: Torstai 3. 8. 2006 15:22    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Viimeinen muokkaaja, Jasso pvm Torstai 25. 1. 2007 00:19, muokattu 1 kertaa
Takaisin alkuun
HelloAnu

LähetäLähetetty: Torstai 3. 8. 2006 20:09    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Noniin, löytyyhän teitä!

Mä sain juuri tietää että sain asuntolasta huoneen ja maanantaina saan laskun ja tarkempaa tietoa vuokran maksusta. Ja lentoliputkin on jo varattu joten aika varmalta alkaa näyttämään muutto Readingiin.

Olikos kumpikaan teistä käynyt Readingissä ennenkun päätitte sinne hakea?
Takaisin alkuun
lissu
Vieras

LähetäLähetetty: Lauantai 12. 8. 2006 14:18    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

mihin asuntolaan menet jasso? ja mitä ajot opiskella? en ole readingissa käynyt ennen ku hain, itse asiassa olin tosi pettynyt ku piti mennä sinne ku en päässyt muualle, mutt olen nyt tosi onnellinen ett kävi nii ku kävi Smile
Takaisin alkuun
HelloAnu

LähetäLähetetty: Sunnuntai 13. 8. 2006 08:03    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

lissu kirjoitti:
itse asiassa olin tosi pettynyt ku piti mennä sinne ku en päässyt muualle, mutt olen nyt tosi onnellinen ett kävi nii ku kävi Smile

Mun ykköspaikka taas oli Reading ja olin heti onnellinen kun pääsin sinne Laughing
Takaisin alkuun
Jasso

LähetäLähetetty: Keskiviikko 16. 8. 2006 19:58    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Viimeinen muokkaaja, Jasso pvm Torstai 25. 1. 2007 00:19, muokattu 1 kertaa
Takaisin alkuun
Jasso

LähetäLähetetty: Maanantai 16. 10. 2006 01:50    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Takaisin alkuun
JJGAU

LähetäLähetetty: Maanantai 7. 9. 2009 12:38    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Piti nostaa vanhaa triidiä ylös jos vaikka joku vielä olisi paikan päälle eksynyt..

Itse aloitan parin viikon päästä BA Business Economics kurssilla Cool Paikallisten neuvoja otetaan ilolla vastaaan Smile
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti
Lindis

LähetäLähetetty: Sunnuntai 25. 10. 2009 18:41    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Aloitin just Readingissa, BA European Studies Smile

JJGAU, heitä sun yhteystiedot jos näät tän viestin, olis kiva tutustua toiseen suomalaiseen Very Happy
Takaisin alkuun
Jeanne

LähetäLähetetty: Sunnuntai 28. 2. 2010 16:35    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Kertokaas mulle kaikkee Readingista. Ilmapiiri? Hintataso? Löytyykö sieltä tällaiselle (tod.näk.) tulevalle historian opiskelijalle historiallisia rakennuksia yms? Very Happy
JJGAU

LähetäLähetetty: Lauantai 8. 5. 2010 02:39    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Sori Jeanne jos tulee jutut myöhässä mutta kokemukset ekan vuoden jälkeen:

Ilmapiiri rento, tosin riippuu aika paljon itsestä ja millaiseen porukkaan joutuu asuntolassa(ylläri!). Economics puolella itse ainakin pitänyt luennoista, tähän tietysti taas vaikuttaa oma kiinnostus.

Reading on niin lontoon kupeessa että hintataso on korkeahko muuhun maahan verrattuna. Tosin ei täällä itseään kipeäksi joudu maksamaan mutta asuntola/oma talo/asunto tulee olemaan n.250-500£kk tietysti tasosta riippuen eli tukien jälkeen jää vielä rahaa ruokaan.

Historiallisista rakennuksista oon erittäin huono mitään sanomaan, mutta kun femmalla pääsee lontooseen 20minuutissa niin eiköhän nähtävää riitä Smile

Tänään bongattu blondi vantaalainen kaupungin yöelämästä! Ilmoittaudu jos näät tän viestin.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti
Lindis

LähetäLähetetty: Tiistai 31. 8. 2010 09:14    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Mulla myös vastaavia kokemuksia, kun JJGAU:lla Smile

Ilmapiiri on tosiaan kiva, samoin kun koko kampusalue. Kansainvälistä porukkaakin löytyy ihan kiitettävästi, ja ulkomaalaisille opiskelijoille on omat societyt yms. Smile tekemistä siis riittää, kunhan on itsekin aktiivinen ja ottaa selvää!

Jos tykkäät, Jeanne, baareissa käymisestä, niin Readingin keskustassa on kyllä jokaiseen makuun oma baari/yökerho/pubi/klubi ja yöelämä muutenkin on melko vilkasta Wink

Suomalaisia ei tosiaan oo mun ja JJGAU:n lisäks havaittu - tosin mä bongasin salilta Hullujen Päivien keltasen kassin, että ehkä täällä on muitakin! Tai sitten hän on juurikin tämä sama vantaalainen Very Happy että terkkuja vaan jos luet tätä!
Takaisin alkuun
Näytä edelliset viestit:   
Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin    forum.isory.org Foorumin päävalikko -> Paikalliset Kaikki ajat ovat GMT
Sivu 1 Yht. 1

Siirry:  
Et voi kirjoittaa uusia viestejä tässä foorumissa
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Et voi muokata viestejäsi tässä foorumissa
Et voi poistaa viestejäsi tässä foorumissa
Et voi äänestää tässä foorumissa