| Näytä edellinen aihe :: Näytä seuraava aihe |
| Kirjoittaja |
Viesti |
inca
|
Lähetetty: Tiistai 11. 8. 2009 19:34 Viestin aihe: Opiskelemaan UCL |
|
|
Moro! Olis kiva loytaa muita suomi tuttuja UCL:sta. Aloitan opiskelun SECReT PhD (Crime & Security Science) ohjelmassa piakkoin, joten kahvi ja kuntosali seuraa kaivataan Kuulemma on ihan ookoo kuntosali UCL:ssa - onko kellaan kokemusta? |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
Tobi Palsta-aktiivi
|
Lähetetty: Tiistai 11. 8. 2009 21:13 Viestin aihe: Re: Opiskelemaan UCL |
|
|
| inca kirjoitti: | | Aloitan opiskelun SECReT PhD (Crime & Security Science) ohjelmassa |
No kuka nyt tällaisen kanssa uskaltaisi kaveerata?  _________________ King's College London - Portuguese & Brazilian Studies |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
Kaisa
|
Lähetetty: Keskiviikko 12. 8. 2009 15:38 Viestin aihe: |
|
|
Moi, mulla alkaa kohta neljas vuosi PhD-opintoja UCL:ssa.
Kahvi seura kelpaisi hyvin, joten laita vaikka privaviestia jos kiinnostaa
Salilla kayn Tottenham Court Roadin Fitness Firstissa, siella kun paasee saunaa ja saa pyyhkeenkin.
UCL:n sali on aika pieni, ruuhka-aikaan aika tuskainen. Menisin mieluummin ULU:n salille joka on ihan vieressa, se on vahan kalliimpi mutta samalla rahalla paasee uimaankin  |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
otsokarhu
|
Lähetetty: Tiistai 1. 9. 2009 22:03 Viestin aihe: |
|
|
Mä oon kanssa UCL:ssä! Saa tulla nykimään hihasta sitten!
Kaisa, paljon toi TCR Fitness first kustantaa? Aattelin hankkia UCL salikortin tänä vuonna, mutta jos pääsis saunaankin eikä maksais ihan sikana enempää? _________________ BA History, UCL/SSEES '11 |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
Nyyppa
|
Lähetetty: Keskiviikko 2. 9. 2009 15:18 Viestin aihe: |
|
|
Hep, täällä yks lisää!
Ucl:n oma sali (Bloomsbury Ftiness) on kyllä surkea ainakin punttikseltaan. Laitteista vajaa kolmannes on yleensä rikki, ja niihin ehjiin ja vapaapainoihin saa jonotella aika kauan. Mahdollisuus on myös squashiin ja joihinkin ohjattuihin kuntoiluihin, joista en tarkemmin tiedä. Myös monet opiston urheiluporukat käyttävät sitä, jolloin salijäsenyys voi olla ihan hyvä valinta. |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
Kaisa
|
Lähetetty: Maanantai 7. 9. 2009 19:34 Viestin aihe: |
|
|
| otsokarhu kirjoitti: | Mä oon kanssa UCL:ssä! Saa tulla nykimään hihasta sitten!
Kaisa, paljon toi TCR Fitness first kustantaa? Aattelin hankkia UCL salikortin tänä vuonna, mutta jos pääsis saunaankin eikä maksais ihan sikana enempää? |
Fitness First maksaa £52/kk eli onhan se vahan hintavampi. Ma tykkaan kun on kaikkein lahempana labraa, sali on hyvassa kunnossa ja laitteita riittaa ja lisaksi saa pyyhkeen salilta. Se vie aina kauheesti tilaa repusta kun on jo muutenkin yleensa lappari ja salikamppeet raahattavana. |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
inca
|
Lähetetty: Keskiviikko 16. 9. 2009 12:21 Viestin aihe: |
|
|
Moro!
Juu kiva kun loytyy seuraa sieltakin Aloitan kahden viikon paasta joten varmaan on aika kiiretta eka pari viikkoa. Laitelkaa mailia incaannica@hotmail.com :iin niin treffataan
Harmi etta se yliopiston kuntosali ei ole mikaan kummoisempi - taytyy varmaan katsella sita fitness first vaihtoehtoa.
Tobi: Juu, oon tosi pelottava  |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
inkeri Palsta-aktiivi
|
Lähetetty: Keskiviikko 16. 9. 2009 15:14 Viestin aihe: |
|
|
Itse kavin siella UCLn kuntosalissa kolme vuotta, ja mielestani se on oikein kelpo sali. Vuoden alussa on ruuhkaa, kun kaikki fuksit tunkee sinne, mutta siita eteenpain ei se mitenkaan ylitaynna ollut ainakaan silloin. Mun mielesta siella oli myos kivaa porukkaa, kannatta kayda katsastamsssa.
ULUn salissa on paljon kaikkia juoksu ja steppikonetta, UCLn sali on hyva vapaapainoharjoittelulle, jos sellaisesta tykkaa. |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
Manna Moderaattori
|
Lähetetty: Keskiviikko 16. 9. 2009 15:27 Viestin aihe: |
|
|
| inkeri kirjoitti: | | Vuoden alussa on ruuhkaa, kun kaikki fuksit tunkee sinne, |
Tämä muuten pätee myös societyihin, urheilujoukkueisiin, kielikursseille... lukukauden alussa on paljon hyviä päätöksiä ja niistä monista sitten valikoituu jokaiselle ne mieleiset. Aika harva jaksaa ylläpitää kaikkea sitä mihin on tullut kirjoittauduttua ekalla viikolla. _________________ (Taloustiede, kehitysmaatiede, rahoitus, kauppatiede) |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
Naavaneito

Liittynyt: 17 Mar 2004 Viestejä: 82 Paikkakunta: Helsinki, Suomi
|
Lähetetty: Perjantai 12. 3. 2010 00:12 Viestin aihe: |
|
|
Vieläkö täällä olisi UCL-väkeä, joka tapaisi mielellään muita Suomalaisia? On vähän yksinäistä välillä... _________________ MSc Human-Computer Interaction, UCL
BSc Psychology, Cardiff University |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
otsokarhu
|
Lähetetty: Perjantai 12. 3. 2010 08:12 Viestin aihe: |
|
|
Tottakai! Ota yhteyttä vaikka yv:nä niin käydään vaikka kahvilla joku päivä. Nyt on tosin aika sairas työmäärä pari viikkoa, mutta ehkä sitä jossain välissä ehtisi? _________________ BA History, UCL/SSEES '11 |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
Kaisa
|
Lähetetty: Tiistai 16. 3. 2010 20:04 Viestin aihe: |
|
|
Moi! Minakin voin tulla mieluusti kahville. Laita vaikka privaviestia ja sovitaan tarkemmin  |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
|