| Näytä edellinen aihe :: Näytä seuraava aihe |
| Kirjoittaja |
Viesti |
Naavaneito

Liittynyt: 17 Mar 2004 Viestejä: 82 Paikkakunta: Helsinki, Suomi
|
Lähetetty: Perjantai 12. 3. 2010 00:16 Viestin aihe: Yksinäistä Lontoossa! |
|
|
Hei,
Olen maisteriopiskelija UCL:ssa (kaksi kandia ja viisi vuotta töitä takana ja hivenen yksinäinen täällä välillä. Seuraa kaipaisin vaikka urheilemaan (uimaan, lenkille, salille yms.) tai pubiin istumaan ! Olisiko täällä noin kolmekymppisiä Lontoossa opiskelevia ihmisiä? _________________ MSc Human-Computer Interaction, UCL
BSc Psychology, Cardiff University |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
ginnie
|
Lähetetty: Perjantai 12. 3. 2010 22:56 Viestin aihe: |
|
|
Hei!
Täällä olisi yksi opiskelija, joka kaipailisi hieman vanhempaa seuraa Lontoon alueelta Olen kylläkin vasta 23-vuotias, mutta tunnen itseni yleensä täysin ikälopuksi jopa oman ikäisteni seurassa, puhumattakaan näistä nuoremmista opiskelijoista. Opiskelen vasta ensimmäistä vuotta kandin tutkintoa, joten suurin osa kurssikavereista on minua muutaman vuoden nuorempia. Olen tähän mennessä löytänyt lähinnä tuttavia, mutta en mitään varsinaisia kavereita, joten välillä on kyllä hivenen yksinäistä. En perusta biletyksestä ja olen erittäin kiinnostunut opiskelusta, mikä taitaa olla hieman huono yhdistelmä sosiaalisia suhteita ajatellen
Laitahan ihmeessä yksityisviestiä tai sähköpostia, jos seura kelpaa  _________________ "We are all in the gutter, but some of us are looking at the stars." |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
Onerva
|
Lähetetty: Perjantai 19. 3. 2010 21:01 Viestin aihe: |
|
|
Heippa,
Olen vähän päälle kolmekymppinen jatko-opiskelija Lontoossa ja kaipailen myöskin seuraa samassa elämäntilanteessa olevista opiskelijoista. Erityisesti viikonloppuisin tuppaa aika käymään pitkäksi ja yliopistollakin kesälukukausi vaikuttaa varsin hiljaiselta.
Tapaisin mielelläni kahvittelun, illanistumisen, lenkkeilyn tms. merkeissä, joten viestiä saa laittaa! |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
|
|
Et voi kirjoittaa uusia viestejä tässä foorumissa Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa Et voi muokata viestejäsi tässä foorumissa Et voi poistaa viestejäsi tässä foorumissa Et voi äänestää tässä foorumissa
|
|