forum.isory.org Foorumin päävalikko forum.isory.org
Iso-Britannian Suomalaisen Opiskelijayhdistyksen keskustelupalsta

OhjeOhje   HakuHaku   KäyttäjälistaKäyttäjälista   KäyttäjäryhmätKäyttäjäryhmät   RekisteröidyRekisteröidy 
 KäyttäjätiedotKäyttäjätiedot   Kirjaudu sisään tarkistaaksesi yksityiset viestitKirjaudu sisään tarkistaaksesi yksityiset viestit   Kirjaudu sisäänKirjaudu sisään 

Yksinäistä Lontoossa!

Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin    forum.isory.org Foorumin päävalikko -> Paikalliset
Näytä edellinen aihe :: Näytä seuraava aihe  
Kirjoittaja Viesti
Naavaneito

LähetäLähetetty: Perjantai 12. 3. 2010 00:16    Viestin aihe: Yksinäistä Lontoossa! Vastaa lainaamalla viestiä

Hei,

Olen maisteriopiskelija UCL:ssa (kaksi kandia ja viisi vuotta töitä takana Smile ja hivenen yksinäinen täällä välillä. Seuraa kaipaisin vaikka urheilemaan (uimaan, lenkille, salille yms.) tai pubiin istumaan Smile! Olisiko täällä noin kolmekymppisiä Lontoossa opiskelevia ihmisiä?

BSc Psychology, Cardiff University
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
ginnie

LähetäLähetetty: Perjantai 12. 3. 2010 22:56    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Hei!

Täällä olisi yksi opiskelija, joka kaipailisi hieman vanhempaa seuraa Lontoon alueelta Smile Olen kylläkin vasta 23-vuotias, mutta tunnen itseni yleensä täysin ikälopuksi jopa oman ikäisteni seurassa, puhumattakaan näistä nuoremmista opiskelijoista. Opiskelen vasta ensimmäistä vuotta kandin tutkintoa, joten suurin osa kurssikavereista on minua muutaman vuoden nuorempia. Olen tähän mennessä löytänyt lähinnä tuttavia, mutta en mitään varsinaisia kavereita, joten välillä on kyllä hivenen yksinäistä. En perusta biletyksestä ja olen erittäin kiinnostunut opiskelusta, mikä taitaa olla hieman huono yhdistelmä sosiaalisia suhteita ajatellen Very Happy

Laitahan ihmeessä yksityisviestiä tai sähköpostia, jos seura kelpaa Smile
Onerva

LähetäLähetetty: Perjantai 19. 3. 2010 21:01    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Heippa,

Olen vähän päälle kolmekymppinen jatko-opiskelija Lontoossa ja kaipailen myöskin seuraa samassa elämäntilanteessa olevista opiskelijoista. Erityisesti viikonloppuisin tuppaa aika käymään pitkäksi ja yliopistollakin kesälukukausi vaikuttaa varsin hiljaiselta.

Tapaisin mielelläni kahvittelun, illanistumisen, lenkkeilyn tms. merkeissä, joten viestiä saa laittaa!
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Näytä edelliset viestit:   
Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin    forum.isory.org Foorumin päävalikko -> Paikalliset Kaikki ajat ovat GMT
Sivu 1 Yht. 1

Siirry:  
Et voi kirjoittaa uusia viestejä tässä foorumissa
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Et voi muokata viestejäsi tässä foorumissa
Et voi poistaa viestejäsi tässä foorumissa
Et voi äänestää tässä foorumissa