forum.isory.org Foorumin päävalikko forum.isory.org
Iso-Britannian Suomalaisen Opiskelijayhdistyksen keskustelupalsta

OhjeOhje   HakuHaku   KäyttäjälistaKäyttäjälista   KäyttäjäryhmätKäyttäjäryhmät   RekisteröidyRekisteröidy 
 KäyttäjätiedotKäyttäjätiedot   Kirjaudu sisään tarkistaaksesi yksityiset viestitKirjaudu sisään tarkistaaksesi yksityiset viestit   Kirjaudu sisäänKirjaudu sisään 

Muutto Suomeen - Muuttofirmoja?

Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin    forum.isory.org Foorumin päävalikko -> Muut jutut
Näytä edellinen aihe :: Näytä seuraava aihe  
Kirjoittaja Viesti
feliciahelena

LähetäLähetetty: Maanantai 8. 7. 2013 12:13    Viestin aihe: Muutto Suomeen - Muuttofirmoja? Vastaa lainaamalla viestiä

Hei,
Olen muuttamassa Helsinkiin Lontoosta, ja etsin mahdollisia muuttofirmoja joiden avulla saisin muutettua. Olisiko jollain jotain suositeltavaa firmaa, jota joku muu Lontoossa asunut suomalainen olisi kayttanyt, tai jokin toinen taho jonka puoleen olisi tassa asiassa hyva kaantya? Myos jos joku tietaa halvoista pakettiautoista jota voisi vuokrata ja vaikka itse ajaa suomeen.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
inca
Palsta-addikti

LähetäLähetetty: Maanantai 8. 7. 2013 20:58    Viestin aihe: Re: Muutto Suomeen - Muuttofirmoja? Vastaa lainaamalla viestiä

feliciahelena kirjoitti:
Hei,
Olen muuttamassa Helsinkiin Lontoosta, ja etsin mahdollisia muuttofirmoja joiden avulla saisin muutettua. Olisiko jollain jotain suositeltavaa firmaa, jota joku muu Lontoossa asunut suomalainen olisi kayttanyt, tai jokin toinen taho jonka puoleen olisi tassa asiassa hyva kaantya? Myos jos joku tietaa halvoista pakettiautoista jota voisi vuokrata ja vaikka itse ajaa suomeen.

Meillä on ollut aktiivista keskustelua Facebook palstalla "Finnish People living in London". Siellä on ihan porukallakin ihmiset lähettämässä kamojaan.
Esim tässä keskustelussa on vinkkejä https://www.facebook.com/groups/FinnsWorldwide.LONDON/permalink/10151718903844892/?comment_id=10151719804514892&offset=0&total_comments=15

Muutenkin jos haet ryhmästä käyttäen sanaa "muutto" niin tulee paljon ehdotuksia.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Näytä edelliset viestit:   
Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin    forum.isory.org Foorumin päävalikko -> Muut jutut Kaikki ajat ovat GMT
Sivu 1 Yht. 1

Siirry:  
Et voi kirjoittaa uusia viestejä tässä foorumissa
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Et voi muokata viestejäsi tässä foorumissa
Et voi poistaa viestejäsi tässä foorumissa
Et voi äänestää tässä foorumissa