forum.isory.org Foorumin päävalikko forum.isory.org
Iso-Britannian Suomalaisen Opiskelijayhdistyksen keskustelupalsta

OhjeOhje   HakuHaku   KäyttäjälistaKäyttäjälista   KäyttäjäryhmätKäyttäjäryhmät   RekisteröidyRekisteröidy 
 KäyttäjätiedotKäyttäjätiedot   Kirjaudu sisään tarkistaaksesi yksityiset viestitKirjaudu sisään tarkistaaksesi yksityiset viestit   Kirjaudu sisäänKirjaudu sisään 

julisteiden painatus kysymys

Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin    forum.isory.org Foorumin päävalikko -> Muut jutut
Näytä edellinen aihe :: Näytä seuraava aihe  
Kirjoittaja Viesti
jenssoni

LähetäLähetetty: Perjantai 25. 1. 2013 17:18    Viestin aihe: julisteiden painatus kysymys Vastaa lainaamalla viestiä

Pyöriiköhän täällä graafikkoja olleskaan? oon itte alkanu leikkimään julisteiden ja muiden suunnittelemista ja mietin vaan että osaiskohan täällä joku vinkata hyvistä tutoriaaleista joilla pääsis alkuun :O GIMPpiä oon alkanut käyttämään mutta se ei olekaan mikään helpoin ohjelma :/ Ja piti kysyä että onkohan esim valokuvien copyright miten erilainen briteissä kun suomessa?
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
sayittwice

LähetäLähetetty: Lauantai 26. 1. 2013 00:11    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Mul oli viime vuonna copyrighteista paljonki puhetta meidän intro to media law-kurssilla ja aattelin tulla tänne pätee mut enhä mä mitää muistanu.. Tiiän vaa sen ettei kandee varastaa muiden töitä :D

Täältä löytyy jotain: http://www.ipo.gov.uk/copy.htm

Niin ja sit on olemassa sellanen ku Creative Commons licence joka (ehkä) tarkoittaa sitä et saat käyttää sitä matskuu miten haluut. Nyt taas en oo varma et voiks kaupalliseen käyttöön käyttää mutta googlettamalla selviää varmasti :)

Tää ei nyt tainu auttaa yhtään.... :D
jenssoni

LähetäLähetetty: Maanantai 28. 1. 2013 16:16    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

sayittwice kirjoitti:
Mul oli viime vuonna copyrighteista paljonki puhetta meidän intro to media law-kurssilla ja aattelin tulla tänne pätee mut enhä mä mitää muistanu.. Tiiän vaa sen ettei kandee varastaa muiden töitä Very Happy

Täältä löytyy jotain: http://www.ipo.gov.uk/copy.htm

Niin ja sit on olemassa sellanen ku Creative Commons licence joka (ehkä) tarkoittaa sitä et saat käyttää sitä matskuu miten haluut. Nyt taas en oo varma et voiks kaupalliseen käyttöön käyttää mutta googlettamalla selviää varmasti Smile

Tää ei nyt tainu auttaa yhtään.... Very Happy

Auttoi hyvinki, kiitos Smile Mulla oli vaan kuvia joita halusin tulostella flaikkuina mutta en ollu saletti saako niitä tulostella ja painosta (print24) sanottiin että kannattaa olla todella varma ennen kuin lähtee painattamaan. En haluu mitään laskua perässä Very Happy Mutta kiitti eiköhän tää tästä!
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Blue Moon

LähetäLähetetty: Torstai 8. 1. 2015 06:32    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Kokoamme ISO ry:n 15-vuotis historiikkia ja olisimme kiinnostuneita mitä kaikkea olemme puuhastelleet tähän saakka!
Näytä edelliset viestit:   
Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin    forum.isory.org Foorumin päävalikko -> Muut jutut Kaikki ajat ovat GMT
Sivu 1 Yht. 1

Siirry:  
Et voi kirjoittaa uusia viestejä tässä foorumissa
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Et voi muokata viestejäsi tässä foorumissa
Et voi poistaa viestejäsi tässä foorumissa
Et voi äänestää tässä foorumissa