forum.isory.org Foorumin päävalikko forum.isory.org
Iso-Britannian Suomalaisen Opiskelijayhdistyksen keskustelupalsta

OhjeOhje   HakuHaku   KäyttäjälistaKäyttäjälista   KäyttäjäryhmätKäyttäjäryhmät   RekisteröidyRekisteröidy 
 KäyttäjätiedotKäyttäjätiedot   Kirjaudu sisään tarkistaaksesi yksityiset viestitKirjaudu sisään tarkistaaksesi yksityiset viestit   Kirjaudu sisäänKirjaudu sisään 

Kännykkä liittymät..????
Siirry sivulle Edellinen  1, 2, 3, 4, 5, 6  Seuraava

Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin    forum.isory.org Foorumin päävalikko -> Muut jutut
Näytä edellinen aihe :: Näytä seuraava aihe  
Kirjoittaja Viesti
Kattis

LähetäLähetetty: Maanantai 29. 8. 2011 16:28    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Ihan vaan vinkkina, jos on uudenpi kannykka niin moniin niista voi ladata skypen ja skypella soitella Suomeen. Silla voi myos soittaa ja tekstata ihan tavallisiin kannykoihin creditilla joka on huomattavasti edullisenpaa kuin kannykalla soittelu.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti MSN Messenger
mrk
Palsta-aktiivi

LähetäLähetetty: Maanantai 29. 8. 2011 18:52    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Öh, mä ostin ainakin oman sim-korttini lähikaupan hyllyltä. Ei tarvitse tehdä niin vaikeaksi.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
HannaKristiina
Vieras

LähetäLähetetty: Maanantai 29. 8. 2011 19:28    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

mrk kirjoitti:
Öh, mä ostin ainakin oman sim-korttini lähikaupan hyllyltä. Ei tarvitse tehdä niin vaikeaksi.

No en ma nyt tieda miten se on vaikeampaa tilata sim-kortti ilmaiseksi suoraan kotiin verrattuna sen ostamiseen kiskalta?
Takaisin alkuun
HannaKristiina
Vieras

LähetäLähetetty: Maanantai 29. 8. 2011 19:29    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Sonny kirjoitti:
noi kaikki liittymät saa silleen myös, et kävelee vaan liikkeeseen, niin se menee varmaan helpoiten koska royal mail antaa välillä odottaa itseään Very Happy

Kun itse hankin oman liittymani alunperin vodafonelta hakemalla sen liikkeesta, maksoi se 10 puntaa, mutta siihen sai silloin kylla myos 10 puntaa puheaikaa. Kavin ennen sita orangen liikkeessa ja niilla ei ollut ilmaisia sim-kortteja jaljella. Royal Mail musta kylla kulkee tosi hyvin aina paitsi talvella. Tahan aikaan vuodesta ne pysyy hyvin aikataulussaan.
Takaisin alkuun
Sonny
Palsta-addikti

LähetäLähetetty: Tiistai 30. 8. 2011 18:51    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

HannaKristiina kirjoitti:
Sonny kirjoitti:
noi kaikki liittymät saa silleen myös, et kävelee vaan liikkeeseen, niin se menee varmaan helpoiten koska royal mail antaa välillä odottaa itseään :D

Kun itse hankin oman liittymani alunperin vodafonelta hakemalla sen liikkeesta, maksoi se 10 puntaa, mutta siihen sai silloin kylla myos 10 puntaa puheaikaa. Kavin ennen sita orangen liikkeessa ja niilla ei ollut ilmaisia sim-kortteja jaljella. Royal Mail musta kylla kulkee tosi hyvin aina paitsi talvella. Tahan aikaan vuodesta ne pysyy hyvin aikataulussaan.

02 oli ilmainen kun osti siihen puheaikaa. royal mail on hävittäny paketteja ja lappuja mulla kyllä keväällä ja syksylläkin.

http://sonjawashere.blogspot.co.uk/
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Käy lähettäjän sivustolla
HannaKristiina
Vieras

LähetäLähetetty: Tiistai 30. 8. 2011 19:53    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

paketit havittaa itellä useemmin parcel force, ei royal mail. En tiedä mitä lappuja royal mail hävittää
Takaisin alkuun
Sonny
Palsta-addikti

LähetäLähetetty: Tiistai 30. 8. 2011 21:44    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

kevyesti pankkilappuja ja pienet paketit suomesta.

http://sonjawashere.blogspot.co.uk/
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Käy lähettäjän sivustolla
mustaherukka
Moderaattori

LähetäLähetetty: Keskiviikko 31. 8. 2011 20:37    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Parcelforce on Royal Mailin tytäryhtiö. Mä olen parin viime vuoden aikana alkanut tuskastua kummankin toimintaan: oli paketti kumman tahansa toimitettavana, se jätetään usein käytävään tai naapurille (jota harva tenementissä asuva edes tuntee). Usein "Sorry you were out" -lappunen unohtuu kokonaan, ja paketin olinpaikka selviää vasta lajittelukeskukseen soitettaessa. Aniharvoin lapussa mainitaan kuka jakaja oli, koska silloinhan ongelman voisi helposti selvittää. En tiedä, onko tämä vain Edinburghin Royal Mailin ongelma, vai onko kohdalle sattunut poikkeuksellisen monta huolimatonta jakajaa. Sori, menipä vähän off-topiciksi.

- Mark Twain
Takaisin alkuun
HannaKristiina
Vieras

LähetäLähetetty: Keskiviikko 31. 8. 2011 21:56    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Mulla on hyvät kokemukset Royal Mailista ja ihan OK:t paria poikkeusta lukuunottamatta myös ParcelForcesta. Suomen Postista (tai mikä lie Itella) en menisi sanomaan samaa.
Takaisin alkuun
raura

LähetäLähetetty: Lauantai 3. 8. 2013 08:39    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Mulla on Samsung Galaxy, johon haluaisin toimivan netin myös Briteissa. En harrasta ulkomaan puheluja (mulla on siihen oma kännykkä Suomesta prepaidilla), lähinnä Britannian sisällä varmaan tulee puhelinliikennettä ja/tai tekstareita. Olen vasta muuttamassa, eli ei ole mitään pitkään asumishistoriaa maassa. Pankkitilin meinasin avata sinne mennessäni syyskuussa.

Onko käytännössä edes mahdollista hankkia liittymää netillä, ilman vuosien asumishistoriaa? Täytyykö olla pitkällä sopimuksella vai miten teillä on homma toiminut? Mitä hinta luokkaa liittymät?
Takaisin alkuun
mrk
Palsta-aktiivi

LähetäLähetetty: Lauantai 3. 8. 2013 08:46    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

raura kirjoitti:
Mulla on Samsung Galaxy, johon haluaisin toimivan netin myös Briteissa. En harrasta ulkomaan puheluja (mulla on siihen oma kännykkä Suomesta prepaidilla), lähinnä Britannian sisällä varmaan tulee puhelinliikennettä ja/tai tekstareita. Olen vasta muuttamassa, eli ei ole mitään pitkään asumishistoriaa maassa. Pankkitilin meinasin avata sinne mennessäni syyskuussa.

Onko käytännössä edes mahdollista hankkia liittymää netillä, ilman vuosien asumishistoriaa? Täytyykö olla pitkällä sopimuksella vai miten teillä on homma toiminut? Mitä hinta luokkaa liittymät?
Tästä prepaid 3000 tekstarilla, 300 minuutilla ja rajattomalla netillä: http://store.three.co.uk/view/searchSimOnly?tariff=112 £15/kk

Hiukan halvemmalla pääset, jos otat ns "pay monthly" diilin, johon tarvitset sitten pankkitilin.
raura

LähetäLähetetty: Lauantai 3. 8. 2013 08:57    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

^Kiitos, täytyy tutkiskella noita vaihtoehtoja.
Takaisin alkuun
inca
Palsta-addikti

LähetäLähetetty: Lauantai 3. 8. 2013 09:55    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

mrk kirjoitti:
raura kirjoitti:

Tästä prepaid 3000 tekstarilla, 300 minuutilla ja rajattomalla netillä: http://store.three.co.uk/view/searchSimOnly?tariff=112 £15/kk

Hiukan halvemmalla pääset, jos otat ns "pay monthly" diilin, johon tarvitset sitten pankkitilin.

Mä oon itse Threen asiakas ja sanotaanko että kunhan saan työpaikan niin että on tuloja taas vaihtaa operaattoria niin vaihdan heti. Maailman huonoin asiakaspalvelu ja mikään ei ikinä toimi... Olen ollut heidän asiakas jo monia vuosia ja vieläkään ei saa mitään arvostusta mestalta... Myös kuuluvuus alueet eivät ole niin hyvät ja aina saa olla kadulle menossa soittamaan kun kamuilla puhelimet toimii sisällä! LOL

Monet on aluksi käyttäneet ja suositelleet Giff Gaff liittymää mihinkä saa kanssa rajattoman netin kun lataa puheaikaa. Toisaalta 1GB on melkein sama kun rajaton sillä siihen saa surffailla ihan älyttömästi että tulee raja vastaan (ellei siis katso jotain elokuvia kännykällä koko viikon ajan).

Giff Gaff kuuluvuus on myös hyvä kun ne muistaakseni käyttää 02:n verkkoja tms.
Niillä on myös ilmainen SIM http://giffgaff.com/ ja paremmat hinnat muihin pay as you go liittymin verrattuna. Tarjous on tällä hetkellä £10 kuussa http://giffgaff.com/index/offer 500 minuuttia, 1GB netti ja ilmaiset tekstarit.
Takaisin alkuun
HannaKristiina
Vieras

LähetäLähetetty: Lauantai 3. 8. 2013 10:01    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

raura kirjoitti:

Onko käytännössä edes mahdollista hankkia liittymää netillä, ilman vuosien asumishistoriaa?

Eikohan toi netti ole prepaideissakin.
Takaisin alkuun
HannaKristiina
Vieras

LähetäLähetetty: Lauantai 3. 8. 2013 10:02    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Mulla on itsellani Tescon puhelinliittyma, and I cannot speak highly enough of it. Se toimii tosi hyvin, kuuluvuus on kattava ja asiakaspalvelu pelaa hyvin. Parasta siina on hinta Cool
Takaisin alkuun
FinnLassie
Palsta-addikti

LähetäLähetetty: Lauantai 3. 8. 2013 10:14    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Itse kannatan Giffgaffin hankkimista. Alhaiset hinnat ja pelittää hyvin.
HannaKristiina
Vieras

LähetäLähetetty: Lauantai 3. 8. 2013 10:29    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

FinnLassie kirjoitti:
Itse kannatan Giffgaffin hankkimista. Alhaiset hinnat ja pelittää hyvin.

Kauhean monella britanniansuomalaisella tuntuis olevan toi Giffgaffi. Mulla on nyt tosi edullinen toi Tesco, edullisempi kuin nuo mita Gifgaffin sivuilla on, mutten loyda yhta edullista Tescon nettisivuilta enaa.

Harmi, koska oisin muuten pysynyt Tescon asiakkaana. En kuitenkaan halua uutta puhelinta tmv, pelkan simin, ja noi sim only dealsit ei enaa oo ihan niin hyvia. Mitaan pre paidia en kuitenkaan haluais.

Mihin liittymaan Inca on aatellut vaihtaa?
Takaisin alkuun
raura

LähetäLähetetty: Lauantai 3. 8. 2013 11:06    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

^Kiitän vastauksista. Tuo GiffGaff kuulostaa kyllä hyvältä diililtä, top-uppaaminenkin vaikutti ihanan yksinkertaiselta sivujen perusteella. Taidan syyskuussa tilata tuon SIM-kortin, jahka oon saanut muutettua. : )
Takaisin alkuun
mrk
Palsta-aktiivi

LähetäLähetetty: Lauantai 3. 8. 2013 11:10    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

inca kirjoitti:
Mä oon itse Threen asiakas ja sanotaanko että kunhan saan työpaikan niin että on tuloja taas vaihtaa operaattoria niin vaihdan heti. Maailman huonoin asiakaspalvelu ja mikään ei ikinä toimi... Olen ollut heidän asiakas jo monia vuosia ja vieläkään ei saa mitään arvostusta mestalta... Myös kuuluvuus alueet eivät ole niin hyvät ja aina saa olla kadulle menossa soittamaan kun kamuilla puhelimet toimii sisällä! LOL
Riippunee alueesta. Glasussa itselläni toimi hyvin eikä kaveritkaan ole valittaneet. Orangella taas signaalia ei ollut koskaan sisätiloissa.
inca
Palsta-addikti

LähetäLähetetty: Lauantai 3. 8. 2013 11:34    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

mrk kirjoitti:
inca kirjoitti:
Riippunee alueesta. Glasussa itselläni toimi hyvin eikä kaveritkaan ole valittaneet. Orangella taas signaalia ei ollut koskaan sisätiloissa.

Lontoossa olevinaan pitäisi olla hyväkin kuuluvuus. Kokoajan noi laittaa viestiä että nyt parannetaan verkkoa yms. Mua ärsyttää se asiakaspalvelu niin paljon että sen takia lähden heti kun on mahdollista. Jos tietty ongelmia tai mitään muutakaan ei ole niin eihän niille tarvitse soittaakaan ja voi olla tyytyväinen.

Suosittelen vaan kaikille uusille tuota giff gaffiä kun se on helppo saada, ilmainen ja siinä on hyvä kuuluvuus ja myös pakettihinta. Monet tuollakin finnish people living in london face sivulla kehuu sitä yli kaiken.
Takaisin alkuun
Näytä edelliset viestit:   
Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin    forum.isory.org Foorumin päävalikko -> Muut jutut Kaikki ajat ovat GMT
Siirry sivulle Edellinen  1, 2, 3, 4, 5, 6  Seuraava
Sivu 5 Yht. 6

Siirry:  
Et voi kirjoittaa uusia viestejä tässä foorumissa
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Et voi muokata viestejäsi tässä foorumissa
Et voi poistaa viestejäsi tässä foorumissa
Et voi äänestää tässä foorumissa