forum.isory.org Foorumin päävalikko forum.isory.org
Iso-Britannian Suomalaisen Opiskelijayhdistyksen keskustelupalsta

OhjeOhje   HakuHaku   KäyttäjälistaKäyttäjälista   KäyttäjäryhmätKäyttäjäryhmät   RekisteröidyRekisteröidy 
 KäyttäjätiedotKäyttäjätiedot   Kirjaudu sisään tarkistaaksesi yksityiset viestitKirjaudu sisään tarkistaaksesi yksityiset viestit   Kirjaudu sisäänKirjaudu sisään 

KCL
Siirry sivulle Edellinen  1, 2, 3  Seuraava

Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin    forum.isory.org Foorumin päävalikko -> Koulukohtaiset
Näytä edellinen aihe :: Näytä seuraava aihe  
Kirjoittaja Viesti
Jo_Jo

LähetäLähetetty: Lauantai 30. 9. 2006 10:55    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Mun yo-todistus oli LLEEEM ja opiskelen matematiikkaa, pitkasta matikasta sain E:n.

Mita opiskelet "vieras"?

Lahdenkin tasta MyKCL:n sivuille nuuskimaan. Wink
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
vieras
Vieras

LähetäLähetetty: Lauantai 30. 9. 2006 11:08    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Jo_Jo kirjoitti:
Mun yo-todistus oli LLEEEM ja opiskelen matematiikkaa, pitkasta matikasta sain E:n.

Mita opiskelet "vieras"?

Lahdenkin tasta MyKCL:n sivuille nuuskimaan. Wink

Mechanical Engineering.
Kun olet nuuskinut niitä sivuja, pitäisit tietää kuka olen, ei ole kovin monta suomalaista täällä...
Takaisin alkuun
S
Vieras

LähetäLähetetty: Maanantai 2. 10. 2006 20:20    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

wow, en tiennytkaan etta Kingsissa pyorii noinkin paljon suomalaisia, ja tuossa vasta ne, joiden sukunimi paattyy -nen.... Oletteko kaikki Strandilla vai onko muitakin Waterloolla pain??
Takaisin alkuun
vieras
Vieras

LähetäLähetetty: Tiistai 3. 10. 2006 19:08    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

S kirjoitti:
wow, en tiennytkaan etta Kingsissa pyorii noinkin paljon suomalaisia, ja tuossa vasta ne, joiden sukunimi paattyy -nen.... Oletteko kaikki Strandilla vai onko muitakin Waterloolla pain??

Olen tavannut vain yhden suomalaisen Strandilla. Tosi monta on netin mukaan Waterloolla opiskelemassa Nursing & Midwiferya.
Tarkoittaako se "muitankin" että sinä olet Waterloolla?
Takaisin alkuun
S
Vieras

LähetäLähetetty: Keskiviikko 4. 10. 2006 10:25    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Oh, ma olin jotenkin siina luulossa, etta nursing & midwifery oli jossain Guyn campuksella tai muualla... Joo, ma oon Waterloolla, English lang and comm. you?
Takaisin alkuun
vieras
Vieras

LähetäLähetetty: Keskiviikko 4. 10. 2006 10:32    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

S kirjoitti:
Oh, ma olin jotenkin siina luulossa, etta nursing & midwifery oli jossain Guyn campuksella tai muualla... Joo, ma oon Waterloolla, English lang and comm. you?

Katso toinen posti ylhäältäWink
Mun olis pitänyt valita toinen käyttäjätunnus, liian paljon "vieraita"...
Takaisin alkuun
S
Vieras

LähetäLähetetty: Torstai 5. 10. 2006 18:34    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Joo, vieras on aika yleinen kayttajatunnus nailla sivuilla.. Smile Mechanical engineering siis? Onko sun kurssilla paljonki tunteja, meidan schedule on edelleen 8h/vko, mista en valita, mutta Very Happy Ehkapa tormaillaan joskus Waterloolla pain
Takaisin alkuun
vieras
Vieras

LähetäLähetetty: Torstai 5. 10. 2006 22:03    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

S kirjoitti:
Joo, vieras on aika yleinen kayttajatunnus nailla sivuilla.. Smile Mechanical engineering siis? Onko sun kurssilla paljonki tunteja, meidan schedule on edelleen 8h/vko, mista en valita, mutta Very Happy Ehkapa tormaillaan joskus Waterloolla pain

Hä?! Voisitko vähän tarkentaa...8!h/vko?
Mulla tekee luennot+tutorials yhteensä 23 tuntia per viikko...
Kerran on pitänyt käydä tähän menessä Waterloolla. Ehkäpä törmäillään joskus Strandilla päin... Smile
Takaisin alkuun
Vieras

LähetäLähetetty: Maanantai 6. 11. 2006 15:17    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Heh, makin oon Strandilla, oon tahan mennessa tavannu kaks suomalaista. Mahtavaa jos meita on enemmankin! The Finnish mafia is brewing... Wink
Takaisin alkuun
Hepe
Vieras

LähetäLähetetty: Perjantai 10. 11. 2006 15:25    Viestin aihe: Postgraduates Vastaa lainaamalla viestiä

Hauska kuulla, että KCL:ssä tosiaan löytyy suomalaisia. Teen LLM:ää (pääasiassa Strand) enkä toistaiseksi ole törmännyt yhteenkään teistä muista suomalaisista. Tosin luentoja tms. nyt ei niin hirveästi meillä olekaan Smile
Takaisin alkuun
hennaKCL

LähetäLähetetty: Tiistai 17. 4. 2007 11:35    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

minakin tunnustaudun King'silaiseksi, oon myos strandille kuten muutama teistakin. onko kukaan suunnitellu mitaan Wapuksi vai onko isory:lla virallinen picnic..?
Takaisin alkuun
SannaR

LähetäLähetetty: Tiistai 17. 4. 2007 13:55    Viestin aihe: Stamford Street Vastaa lainaamalla viestiä

Hello Kingsilaiset,

onko kukaan teista majaillut Stamford Streetin kampissa? Ei ollut ykkosvaihtoehtoni, mutta sielta sain paikan. Tosin mulla on niista sellainen kuva, etta paljon aanekasta brittinuorisoa, ja itsella viimeinen vuosi luvassa... Smile Huoneet missa kaverini majailivat olivat aika pienia, mutta mulla ei ole mitaan kauhean yleista kuvaa paikasta. Any info appreciated!

Asiasta kolmanteen, vappu. Joku Suomi-jarjesto kylla jarkkaa picnics vuosittain. Ja sitten on ehka jaakiekkoa 3FKs, jos sade iskee...

Tosin taa kuukausi viela tyontayteista, osittain vamaan oma vika, jos nauttii stressivapaasta elamasta 2/3-osaa vuodesta, eh...

Iloista kevatta kaikille ja good luck with coursework & exams!
Takaisin alkuun
Schism
Palsta-aktiivi

LähetäLähetetty: Tiistai 17. 4. 2007 16:20    Viestin aihe: Re: Stamford Street Vastaa lainaamalla viestiä

SannaR kirjoitti:
onko kukaan teista majaillut Stamford Streetin kampissa? Ei ollut ykkosvaihtoehtoni, mutta sielta sain paikan. Tosin mulla on niista sellainen kuva, etta paljon aanekasta brittinuorisoa, ja itsella viimeinen vuosi luvassa... Smile Huoneet missa kaverini majailivat olivat aika pienia, mutta mulla ei ole mitaan kauhean yleista kuvaa paikasta. Any info appreciated!

Tota...ootko sä itse siis käynyt siellä paikan päällä? Ne huoneet on oikeasti tulitikkulaatikon kokoisia ja pimeitä... Sijaintihan on kyllä tosi hyvä. En osaa muuten sanoa muuta kuin että niiden parin kerran perusteella mitä siellä olen käynyt, vaikutti ihan rauhalliselta...
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti
evvi
Palsta-aktiivi

LähetäLähetetty: Keskiviikko 18. 4. 2007 08:16    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Mää hinkuaisin just Stamford streetille sijainnin vuoksi. Onko kenelläkään kokemusta Great Dover streetistä?
Takaisin alkuun
SannaR

LähetäLähetetty: Torstai 19. 4. 2007 07:21    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Joo, kaverini asui Stamford Streetil pari vuotta sitten, huoneiden koko mua ahdistaakin, olen tottunut mukaviin double roomeihin, mutta kaikkeenhan varmaan tottuu..! Ykkosvaihtoehtoni oli Intecollegiate Halls, Connaught Hall mm. Niidenkaan sijainti ei huono, ja olisivatolleet vahan halvempia Smile

Mutta lainaa lainan paalle, ja enkohan selvia. Stamford Streetin sijainnista en todellakaan valita Wink

Great Dover Streetin kampista on tykatty, sijainti ja alue eivat vain olleet parhaimmat.
Takaisin alkuun
evvi
Palsta-aktiivi

LähetäLähetetty: Keskiviikko 25. 4. 2007 11:03    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Kuinka todennäköistä on, että pääsee ykkösvaihtoehtoonsa? Ei sillä loppujen lopuksi niin kamalasti väliä, kunhan en joudu Hampsteadiin. Se on niin kaukana.

Maksetaanko tuo vuokra jossain kolmen erän köntissä? Termittäin ilmeisesti? Hei ja muuten, onko niissä ovissa lukot?
Takaisin alkuun
Manna
Moderaattori

LähetäLähetetty: Keskiviikko 25. 4. 2007 12:08    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Olisin aika yllattynyt jos asuntolahuoneiden ovissa ei olisi lukkoja. Usein myos keittion kaapeissa. Yksityisen sektorin kamppien huoneissa taas ei valttamatta lukkoja ole.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti MSN Messenger
evvi
Palsta-aktiivi

LähetäLähetetty: Sunnuntai 8. 7. 2007 16:42    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Ihan pakko nostella tämä ja kysyä taas kerran: Onko ketään Kingsissä aloittavia opiskelijoita? Tai onko ketään joka suunnittelee hakevansa joskus Kingsiin?
inne

LähetäLähetetty: Lauantai 6. 6. 2009 16:03    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

King's varmaan päätyy yhtenä ensi syksyn hakulomakkeeseeni. Kovasti kiinnostaisi kuulla siellä opiskelevien fiiliksiä koulusta ja kaikesta, erityisesti jos jollakin on kokemusta comparative literaturen opiskelusta King'sissä niin jeejee kertokaa jookos! Evvi vissiin kyseistä opiskeli ainakin?
Takaisin alkuun
Tobi
Palsta-aktiivi

LähetäLähetetty: Keskiviikko 10. 6. 2009 19:28    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Ihan hyvät fiilikset mulla, paha muuta sanoa... Strandin kampuksen (jossa kaikki humanististen tieteiden luennot) sijanti suurinpiirtein täydellinen. Aineesta ei mitään hajua, Englishiä opiskelevia tunnen jonkin verran ja ovat tykänneet. Itse oon täällä lähinnä kun UCL:ään eivät huolineet, tosin aika paljon tunnen myös jengiä jotka ovat valinneet KCL:n UCL:n sijaan, kuulemma täällä tilat paljon siistimpiä ja modernimpia jne. Outoa sinänsä, minusta tää kampus on kauhean pieni ja ahdas Smile Mutta joo, diggaan.
Näytä edelliset viestit:   
Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin    forum.isory.org Foorumin päävalikko -> Koulukohtaiset Kaikki ajat ovat GMT
Siirry sivulle Edellinen  1, 2, 3  Seuraava
Sivu 2 Yht. 3

Siirry:  
Et voi kirjoittaa uusia viestejä tässä foorumissa
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Et voi muokata viestejäsi tässä foorumissa
Et voi poistaa viestejäsi tässä foorumissa
Et voi äänestää tässä foorumissa