forum.isory.org Foorumin päävalikko forum.isory.org
Iso-Britannian Suomalaisen Opiskelijayhdistyksen keskustelupalsta

OhjeOhje   HakuHaku   KäyttäjälistaKäyttäjälista   KäyttäjäryhmätKäyttäjäryhmät   RekisteröidyRekisteröidy 
 KäyttäjätiedotKäyttäjätiedot   Kirjaudu sisään tarkistaaksesi yksityiset viestitKirjaudu sisään tarkistaaksesi yksityiset viestit   Kirjaudu sisäänKirjaudu sisään 

Muita Aberdeeniin päässeitä?
Siirry sivulle 1, 2, 3 ... 23, 24, 25  Seuraava

Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin    forum.isory.org Foorumin päävalikko -> Koulukohtaiset
Näytä edellinen aihe :: Näytä seuraava aihe  
Kirjoittaja Viesti
elegia

LähetäLähetetty: Lauantai 26. 7. 2008 09:23    Viestin aihe: Muita Aberdeeniin päässeitä? Vastaa lainaamalla viestiä

Olen syksyllä menossa opiskelemaan politiikkaa ja kansainvälisiä suhteita Aberdeeniin. Onko kukaan muu tulossa samaan suuntaan? Lähden sinne suuntaan varmaankin 20. päivä syyskuuta.

Oletteko selvinneet siitä eRegistrationista? Mulla se valittaa sekä siitä kuka maksaa lukukausimaksut että väittää että jotain informaatiota puutuu kun yritän laittaa salasanaani sinne computing account registrationiin.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Natsumi

LähetäLähetetty: Maanantai 28. 7. 2008 01:29    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Siitä mistä ereg ei valita, siitä ei tarvitse valittaa Very Happy Eli mulla on suuremmoisia vaikeuksia sen kanssa :S Laittelin pari sähköpostia jossa pyysin, että josko voisivat auttaa asian kanssa ku tiedot ei mene läpi/ereg rekisteröi tyhjät sivut valmiina ilman informaatiota. Eli täällä yksi Aberdeeniin lähtevä ja oikeustieteet on alani.
(mietin muuten ihan just et pitäskö laittaa tämmönen topicci mutta elegia ennätti eka!)
Onks teil kaikil jo asuntojutut valmiina ja lennot varattuna, millo ootte menos?
Takaisin alkuun
elegia

LähetäLähetetty: Torstai 31. 7. 2008 10:40    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Olemmeko ainoat lähtijät vai eivätkö muut halua ilmoittautua? Ajattelin, että Aberdeen on melko suosittu suomalaisten keskuudessa.

Itse sain vasta eilen ilmoituksen, että minut on hyväksytty Esslemont houseen. Vähän hermostuttaa, koska minulla on tunne, että se on ihan kamala paikka. Täytyy toivoa parasta.

Lentolippuja en ole vielä varannut, mutta se on suunnitelmissa ihan ensi kuun alussa. Ärsyttää, kun suoria lentoja ei löydy ja liputkin maksavat hunajaa. Poikaystäväni lähtee Itävaltaan ja hänen lippunsa maksoivat 120 euroa. Halvimmat mitä löydän ovat olleet jotain 190 euroa. Ajattelin lähteä sinne heti 20. päivä syyskuuta, niin saa mahdollisimman pitkän totuttelemisajan ennen opiskelujen alkua.

Uskon, että kaikki menee hyvin. Jos asuntola on kamala ei siellä tarvitse asua kuin vuoden. Kunhan liput järjestyvät olen aika varma asiastani. En ole vielä hirveän hermostunut, mutta kyllä se tästä vielä iskee.
Takaisin alkuun
H.J.V.
Moderaattori

LähetäLähetetty: Torstai 31. 7. 2008 14:12    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Suomalaista opiskelijoista murto-osa käyttää tätä nettisivua.

Meillä on jotain 20 Suomalaista brumissa, ja yhden ainoan muun oon nähny tähän mennessä tällä forumilla samasta koulusta.
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti MSN Messenger
MikkoAN1
Palsta-addikti

LähetäLähetetty: Torstai 31. 7. 2008 14:19    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

elegia kirjoitti:
Halvimmat mitä löydän ovat olleet jotain 190 euroa.

Mista ihmeesta olet noin halvat lennot loytanyt?! Ma lennan toisinaan Deenista ja mielellani kuulisin mita kautta saat noin halvat liput!

Kiitos!

2006 PgD Management and Corporate Governance, University of Ulster.
Takaisin alkuun
Oskari

LähetäLähetetty: Keskiviikko 6. 5. 2009 15:44    Viestin aihe: Aberdeen Vastaa lainaamalla viestiä

Moi
Oon päässy lukemaan tonne Aberdeehen kauppatieteit (managment) ja oon tulos käymään tuol 13-16 toukokuuta. Mistäköhän kaikest kannattais ottaa siel selvää, ainakin kämpist varmaan... Loistavaa ois jos siel olis joku suomalainen vaikka samaan aikaan, jonka kaa vois vähän jutella ku oon siel varmaan aika pihal Laughing . Jos joku viittis vastailla. Kiitos.
Takaisin alkuun
Nel

LähetäLähetetty: Perjantai 14. 8. 2009 16:23    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Onko muita Aberdeenissä tänä syksynä aloittavia foorumilla? Itseni lisäksi siis.
Takaisin alkuun
Nannah
Palsta-aktiivi

LähetäLähetetty: Perjantai 14. 8. 2009 17:51    Viestin aihe: lennot abdn Vastaa lainaamalla viestiä

MikkoAN1 kirjoitti:
elegia kirjoitti:

Mista ihmeesta olet noin halvat lennot loytanyt?! Ma lennan toisinaan Deenista ja mielellani kuulisin mita kautta saat noin halvat liput!

Kiitos!

Nyt ainakin on taas KLM:llä tarjouksessa lennot, menopaluu 210euroa. Niillä on aina pari kertaa vuodessa nuita halvempia lentoja Smile
Takaisin alkuun
Oskari

LähetäLähetetty: Tiistai 18. 8. 2009 21:55    Viestin aihe: Aberdeen Vastaa lainaamalla viestiä

Täällä toinen nyt syksyllä opintonsa Aberdeenissä aloittava. Ei enää montaa päivää lähtöön...
Takaisin alkuun
Nel

LähetäLähetetty: Keskiviikko 19. 8. 2009 17:00    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Oskari, management opinnot aloitat? Itse lähden opiskelemaan economicsia.

Ootko yliopiston asunnoissa vai yksityisellä?
Takaisin alkuun
Oskari

LähetäLähetetty: Keskiviikko 19. 8. 2009 18:57    Viestin aihe: ... Vastaa lainaamalla viestiä

Nel, jep managementtia... Sain huoneen New Carnegie Courtista, mistä sä?
Takaisin alkuun
MikkoAN1
Palsta-addikti

LähetäLähetetty: Torstai 20. 8. 2009 13:23    Viestin aihe: Re: lennot abdn Vastaa lainaamalla viestiä

Nannah kirjoitti:
MikkoAN1 kirjoitti:
elegia kirjoitti:

Kiitos!

Nyt ainakin on taas KLM:llä tarjouksessa lennot, menopaluu 210euroa. Niillä on aina pari kertaa vuodessa nuita halvempia lentoja Smile

KLM:lla tuli usein Skotlannista lennettyakin, sehan on vahvimpia provinssit -> ulkomaat lennattajia - mutta aika harvoin loytyi hyvia tarppeja. Ja nyt se ei enaa ole edes ajankohtaista itselleni kun Easy lentaa LGW-HEL valia halvalla (marraskuun vikaksi viikonlopuksi olisi saanut menopaluun £38!).

2006 PgD Management and Corporate Governance, University of Ulster.
Takaisin alkuun
Nel

LähetäLähetetty: Perjantai 21. 8. 2009 19:11    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Sain King Street Exchange:sta, tänään tuli tieto Smile
Ootko menossa millon jo? Ite en oo ees vielä varannu lentoja, tosin tänään tuli ensimmäinen virallinen kirjekin yliopistolta.
Takaisin alkuun
Oskari

LähetäLähetetty: Perjantai 21. 8. 2009 20:33    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Muutan 20 päivä syyskuuta. Lennot oon jo varannu British Airwayssilta.
Takaisin alkuun
Sama

LähetäLähetetty: Lauantai 22. 8. 2009 08:10    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Mahtavaa, täältä löytyy muitakin! Itse olen lähdössä matkaan jo viikon päästä, sillä meillä on poikaystävän kanssa edessä asuntojahti. Jännitys alkaa tässä päivä päivältä käydä suuremmaksi, ja pakkaushommat olisi tarkoitus aloittaa.. : > Niin, ja se itse aine jota olen menossa lukemaan, on European Studies.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti MSN Messenger
Nannah
Palsta-aktiivi

LähetäLähetetty: Lauantai 22. 8. 2009 09:33    Viestin aihe: Abdn Vastaa lainaamalla viestiä

Mäki oon täällä lukemassa economicsia, kolmannelle meen nyt Smile
Takaisin alkuun
Nel

LähetäLähetetty: Torstai 3. 9. 2009 08:06    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Ootteko nyt alottavat jo saaneet joining pack? Missä tulee ainakin se adviserin nimi jne. Ite en oo saanu..
Takaisin alkuun
Oskari

LähetäLähetetty: Torstai 3. 9. 2009 12:01    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Mulle ainakin tuli eilen.
Takaisin alkuun
Nel

LähetäLähetetty: Torstai 3. 9. 2009 12:27    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Ok, no eiköhän se sitte tuu sieltä. Smile Tänne pohjoseen ku kestää toi postin tuloki...
Takaisin alkuun
Allu

LähetäLähetetty: Torstai 17. 9. 2009 10:04    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Aberdeeniin ollaan tulossa kovaa vauhtia historiaa lukemaan Smile

Ite lennän paikalle 19 päivä, ja lento makso kivasti 170€ British Airwaysilta.
"Kämppäkin" on tiedossa, Hillhead Halls, Burnett House.

Että eipä tässä nyt oikein muu auta ku odotella lähtöä ja funtsia etukäteen vähän, että mitä kaikkea pitää siellä päässä sit tehä heti alkuunsa (muutaman paikallisen oluen lisäks tietenkin Wink).
Takaisin alkuun
Näytä edelliset viestit:   
Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin    forum.isory.org Foorumin päävalikko -> Koulukohtaiset Kaikki ajat ovat GMT
Siirry sivulle 1, 2, 3 ... 23, 24, 25  Seuraava
Sivu 1 Yht. 25

Siirry:  
Et voi kirjoittaa uusia viestejä tässä foorumissa
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Et voi muokata viestejäsi tässä foorumissa
Et voi poistaa viestejäsi tässä foorumissa
Et voi äänestää tässä foorumissa