forum.isory.org Foorumin päävalikko forum.isory.org
Iso-Britannian Suomalaisen Opiskelijayhdistyksen keskustelupalsta

OhjeOhje   HakuHaku   KäyttäjälistaKäyttäjälista   KäyttäjäryhmätKäyttäjäryhmät   RekisteröidyRekisteröidy 
 KäyttäjätiedotKäyttäjätiedot   Kirjaudu sisään tarkistaaksesi yksityiset viestitKirjaudu sisään tarkistaaksesi yksityiset viestit   Kirjaudu sisäänKirjaudu sisään 

Muita Aberdeeniin päässeitä?
Siirry sivulle Edellinen  1, 2, 3 ... , 23, 24, 25  Seuraava

Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin    forum.isory.org Foorumin päävalikko -> Koulukohtaiset
Näytä edellinen aihe :: Näytä seuraava aihe  
Kirjoittaja Viesti
petriinak95

LähetäLähetetty: Lauantai 30. 7. 2016 14:10    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

BHL joku muu kyseli tosta SAAS hommasta aikasemmin ;D
mut siis mä en oo myöskään saanu koululta vieltä mitään postia, oon kyllä kuumeisesti odottanu postiluukun liepeillä! Luulis nyt et ens viikolla kuuluis jotain :O
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
tiiaek

LähetäLähetetty: Maanantai 1. 8. 2016 21:57    Viestin aihe: Saas Vastaa lainaamalla viestiä

Heii!
Mullekaan ei oo tullu SAAS:lta mitään ilmotusta. Siellä sivuilla lukee vaan mun hakemuksen kohdalla että "Returned Application". Onko kenelläkään tietoo, mitä se käytännössä tarkottaa?

Siellä luki myös "We need you to send us further residence information". En vain tiedä, mitä tietoa sinne pitäisi lähettää, sillä olen päivittänyt jo hakemukseen uuden asunnon osoitteen ja nimen. Tietääkö kukaan, miksi SAAS:lta ei kuulu mitään vai onko se vain, että siellä on tähän aikaan ruuhkaa? Smile

Ja semmoista vielä onko tuo Nordic Sociaty vain University of Aberdeenin opiskelijoille vai pääsevätkö RGU:n opiskelijat mukaan toimintaan? Smile
Takaisin alkuun
petriinak95

LähetäLähetetty: Tiistai 2. 8. 2016 04:29    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Jos en nyt ihan väärin muista niin mä taisin liittää sceeenshotin siitää "vuokrasopimuksests" minkä eAccommodationista sai kun sen kämpän hyväksy. Eli se missä mainittiin kämpän osoite, ajat millon asut sielä, kämpän hinta ymsyms.

Pitäisköhän sun soittaa sinne tai laittaa sähköpostia? Selventää mitä ne vaatii.
Takaisin alkuun
JJ.

LähetäLähetetty: Tiistai 2. 8. 2016 16:30    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Varmaan kannattaa SAASsille tosiaan laittaa joku kopio vuokrasopparista tms. Mutta en usko että kukaan joutuu maksamaan lukukausimaksua kuitenkaan, eiköhän ne asiat niitten kanssa selviä Smile

Ja Nordic Societyn toimintaan ovat tervetulleita myös RGU:n opiskelijat! Kannattaa seurata meidän fb sivua aktiivisesti niin näkee kaikki tapahtumat Smile me ei pystytä enää automaattisesti kutsumaan jäseniä meidän tapahtumiin kun meidän 'feikki-profiili' suljettiin facebookin toimesta ja vaihdettiin tollaseks sivuks... Eli pitää joko itse huomata ne tapahtumat sieltä tai sitten pitää huoli että on joku kaveri joka voi klikata sen kutsun siellä Smile
Takaisin alkuun
petriinak95

LähetäLähetetty: Sunnuntai 7. 8. 2016 07:06    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Ootteko muuten muut ajatellut tilata etukäteen mitään noita petivaatteita ja keittiövälineitä yms. vai ostatteko vasta paikan päällä? Mä kattelin tossa Hillheadin verkkokaupan student packeja ja UniKitOutilla oli kans aika kivannäkösiä petivaatteita ja muuta tarpeellista, ettei tarttis kaikkee raahaa sit paniikissa kaupungilta. Mennään toki sit freshers weekillä sinne Ikeaan mistä saa kaikkee maan ja taivaan väliltä, mut pitäähän sitä jossain nukkua ja jotain syödä alkuviikosta.
Takaisin alkuun
karutyyppi

LähetäLähetetty: Maanantai 15. 8. 2016 10:45    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

En oo saanut myöskään kouluta mitään kirjettä tms, lähettääköhän ne ees sellasta? Very Happy

Mietin aiemmin ku SAAS ei ollut kysynyt multa mitään asumisjuttuja just, ja nyt menin tsekkaa ni tajusin et olin laittanu erehdyksissä oman nykyisen osoitteeni kans term time osoitteeksi... hups. Korjasin sen nyt sinne, ja latasin vielä .pdf:n siitä schedulesta et ehkei tästä koidu mitään. Oon siis myös saanut päätöksen joskus aikoja sitten. Tai ainakin siellä lukee et ne on maksamassa sitä 1820 puntaa tästä vuodesta sinne koululle Very Happy.

En ite aatellut ostaa mitään ku vasta siellä, ku ei välttämättä oo tilaa raahaa niitä matkalaukuissa sinne. Tuun jo perjantaina mut tuun vasta illalla niin ei välttämättä siinä oo aikaa ostella mitään, mut lauantaina sit samalla ku muuttaa. Ja siis mikä tää IKEA-juttu on????? En oo kuullukaan, mainiota!
Takaisin alkuun
petriinak95

LähetäLähetetty: Maanantai 15. 8. 2016 11:05    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Niin siis emmäkää mitään oo täältä suomeen tilaamassa, mut netistä sais tilattua sinne koululle valmiiks keittiöjuttuja sun muita. Ja ikea reissu luki SOASin sivuilla freshers weekin ohjelmassa Very Happy
Takaisin alkuun
karutyyppi

LähetäLähetetty: Maanantai 15. 8. 2016 11:09    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Aijaa hehee lol oon vissiin missannu... No mut jee IKEA kutsuu! Niistä tavaroista, niin kaveri sano et ne on kaikki ihan superhuonolaatusia ne keittiöjutskat, veitset vaa kimpoilee ku yrittää leikkaa kurkkuu tms. En tiiä pitäiskö vaa ostaa se paketti vai lähtee ihan suosiolla ettii sillon la päivällä vaan kaupungilta kaikkii pannuja ja veitsiä tms. jos vaikka sais vähän parempia.
Takaisin alkuun
petriinak95

LähetäLähetetty: Maanantai 15. 8. 2016 11:19    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Nii totta varmaan et laatu ei varmaan oo paras mahdollinen 😂 Et toisaalta jos mäki oon koululla viimeistään yhentoista maissa, nii kyllähän siinä ehtii pariinki otteeseen ravata kaupungille 😂
Takaisin alkuun
annanyt

LähetäLähetetty: Maanantai 15. 8. 2016 12:45    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Mä löysinkin SAASin vastauksen ihan muualta kuin olin luullut, nimittäin sieltä Award Letteristä. Hakemus hyväksytty, huh!
BHL

LähetäLähetetty: Maanantai 15. 8. 2016 13:46    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Award Letteristä?

Edit: Onko kellekään vielä saapunut tuota Certificate of Acceptancen mukana saapuneissa kirjeissä mainittua Joining Packia?
Edit2: Veikkaan myös että aion tilata ainakin yhden setin petivaatteita etukäteen tuolta, ettei tarvii kaikessa muussa hälinässä ainakaan siitä välittää. Sitten kun menee ruokaa ostamaan niin samalla jonkun pannun ja kuppia tms.
Edit3: Löysinkin tuon Award Letterin Very Happy
Takaisin alkuun
petriinak95

LähetäLähetetty: Maanantai 15. 8. 2016 17:22    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Mä ainakin maltamattomana odottelen sitä joining packia, eikö se eRegistration avaudu ihan näinä päivinä? Vähän menee viime tinkaan toi kurssien valitseminenkin :/
Takaisin alkuun
petriinak95

LähetäLähetetty: Keskiviikko 24. 8. 2016 16:41    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Vihdoin tuli se joining letter ! Te, jotka ootte jo alottanu/tehny registrationin - mitä laitoitte kohtaan " Qualification for course of study"? Yo-kirjotusten tulokset, päättötodistuksen numerot vai mitkä ?
Takaisin alkuun
annanyt

LähetäLähetetty: Keskiviikko 24. 8. 2016 17:25    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

^Mä feilasin ton kohdan ja laitoin ihan tyhjänä menemään. Laitoin sähköpostia sitten Hubiin, ja sieltä sanottiin, että pitää tulla näyttämään yo-todistus. Eli ilmeisesti yo-todistuksen arvosanat.

Toi MyCurriculum on niin monimutkanen.
petriinak95

LähetäLähetetty: Keskiviikko 24. 8. 2016 17:42    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Okei no mä arvoin sit oikein ja laitoin ne yo-arvosanat! hetki meni pohtiessa, et miten selitän sen arvosteluasteikon. Very Happy

Mua ihmetytti kans kieltämättä se, että kurssit valitaan jo ennenku ees päästään koululle. Oon saanu käsityksen, et suomessa yliopistoissa kurssit valitaan vasta koululle päästyä tutoreiden kanssa.
Takaisin alkuun
annanyt

LähetäLähetetty: Torstai 25. 8. 2016 11:32    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Jep! Eikä oo mitään mallilukkareita tms. Tuntuu et en osannu valita mut sain senkin äsken tehtyä (-:

Mihin international orientation sessions aiotte mennä?
karoliinak

LähetäLähetetty: Torstai 25. 8. 2016 12:18    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Oliks teillä siin myCurriculumis sit paljonkin valinnan varaa ku mulla se näyttää et ne tietyt courses on valittuna eikä siinä sit ees oo mitään muuta mistä valita.

Ärsyttää kun olisin halunnu noista international sessioneist just tohon adjusting to britain ja job hunting mut ne on si täynnä. Meen varmaa tohon Helth and well being ja kirjastokierrokselle.
Takaisin alkuun
petriinak95

LähetäLähetetty: Torstai 25. 8. 2016 12:19    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Joo mäki arvoin just tutoriaalit sun muut, toivottavasti en valinnu tyhmästi :O

Mä olin kokonaan unohtanu noi sessionit, pitiks niihinkin ilmottautuu sielä mytimetablessa? Ne vaikutti ihan hyödyllisiltä, mitä nyt nopeesti kesällä selailin.
Takaisin alkuun
petriinak95

LähetäLähetetty: Torstai 25. 8. 2016 13:39    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Aa no suurinosa niistä sessioneista oliki jo tietty buukattu täyteen Very Happy sain kuitenki ilmottauduttua maanantaille Money&Banking ja Health&Well being, ja sit tiistaille Studying in the UK.
Takaisin alkuun
annanyt

LähetäLähetetty: Torstai 25. 8. 2016 21:24    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Ne onneks nauhotetaan ne sessionit Smile Voi kattoo jälkeenpäin.

Hitto nyt en ymmärrä tota MyTimetablea Laughing Joka viikollekko pitää valita ne kurssit erikseen vai mitä ihmettä? Miks on niin monta vaihtoehtoa?
Näytä edelliset viestit:   
Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin    forum.isory.org Foorumin päävalikko -> Koulukohtaiset Kaikki ajat ovat GMT
Siirry sivulle Edellinen  1, 2, 3 ... , 23, 24, 25  Seuraava
Sivu 24 Yht. 25

Siirry:  
Et voi kirjoittaa uusia viestejä tässä foorumissa
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Et voi muokata viestejäsi tässä foorumissa
Et voi poistaa viestejäsi tässä foorumissa
Et voi äänestää tässä foorumissa