forum.isory.org Foorumin päävalikko forum.isory.org
Iso-Britannian Suomalaisen Opiskelijayhdistyksen keskustelupalsta

OhjeOhje   HakuHaku   KäyttäjälistaKäyttäjälista   KäyttäjäryhmätKäyttäjäryhmät   RekisteröidyRekisteröidy 
 KäyttäjätiedotKäyttäjätiedot   Kirjaudu sisään tarkistaaksesi yksityiset viestitKirjaudu sisään tarkistaaksesi yksityiset viestit   Kirjaudu sisäänKirjaudu sisään 

Foorumilaisten blogit
Siirry sivulle Edellinen  1, 2, 3, 4, 5  Seuraava

Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin    forum.isory.org Foorumin päävalikko -> Muut jutut
Näytä edellinen aihe :: Näytä seuraava aihe  
Kirjoittaja Viesti
Lavande

LähetäLähetetty: Perjantai 19. 10. 2012 22:34    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Ei ne sinne aina korttia katso Very Happy Lähinnä iltasin vaan. En tiedä saako mukanaan viedä muita, mut voin yrittää salakuljettaa sut sisään!
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Käy lähettäjän sivustolla
FinnLassie
Palsta-addikti

LähetäLähetetty: Perjantai 19. 10. 2012 23:42    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Lavande kirjoitti:
Ei ne sinne aina korttia katso Very Happy Lähinnä iltasin vaan. En tiedä saako mukanaan viedä muita, mut voin yrittää salakuljettaa sut sisään!

Ei-Strathylaisten täytyy näyttää some form of official ID, esim Glasun oma opiskelijakortti ei riitä, vaan täytyy olla ajokortti, passi tai henkkarit. Ja siis Strathylainen saa kirjata yhden vierailijan mukanaan sisään, mutta vain jos niillä on tosiaan toi ID.
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
amlit
Palsta-aktiivi

LähetäLähetetty: Keskiviikko 6. 3. 2013 18:29    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Mun blogi ei kyllä liity mitenkään Briteissä opiskeluun, mutta linkkaan kuitenkin jos joku sattuis pitämään tumblrista ja samoista säälittävistä asioista kuin mä niin voidaan olla internetystäviä. Laughing Cool
http://kitten-heel.tumblr.com/
Takaisin alkuun
Rosina

LähetäLähetetty: Torstai 7. 3. 2013 13:50    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Lavande kirjoitti:
Ehkä mäkin kehtaan omani lykätä tänne Very Happy
Strathclyden yliopistossa Glasgowssa vaikutan.

Knights of Caledonia

Heh, miten voi ihan vieraan ihmisen blogi olla näin kiinnostava! Puf vaan sinne meni puoli tuntia työpäivästäni kun jämähdin lukemaan juttuja ja kämppiksien suhde kiemuroita Laughing

Viimeinen muokkaaja, Rosina pvm Perjantai 8. 3. 2013 12:49, muokattu 1 kertaa
Takaisin alkuun
HannaKristiina
Vieras

LähetäLähetetty: Torstai 7. 3. 2013 22:04    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Rosina kirjoitti:
Lavande kirjoitti:

Knights of Caledonia

Heh, miten voi ihan vieraan ihmisen blogi olla näin kiinnostava! Puf vaan sinne meni puoli tuntia työpäivästäni kun jämähdin lukemaan juttuja Laughing

Lainaus:
Esimerkiksi tapa, jolla se pesee astiat, siis silloin kerran viikossa, kun pesee:

Hän ottaa ne suihkuun kanssaan. Suihkun lattialle kipot ja samalla kun pesee itsensä, suurin osa tahroistakin on kadonnut tai himmennyt! Ja eikun takaisin hyllylle vaan!

Eika! Miten innovatiivista!! Tossahan saastaa vaikka kuinka paljon vetta! Laughing Laughing Laughing
Takaisin alkuun
sayittwice

LähetäLähetetty: Perjantai 8. 3. 2013 00:20    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Hannaaa päivitä sun blogii! Ikävä sun juttuja Very Happy
HannaKristiina
Vieras

LähetäLähetetty: Perjantai 8. 3. 2013 06:26    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

sayittwice kirjoitti:

Dissertation due on Wednesday, no time for blogging. Oon poistanu mun Facebookinki. Taa foorumi ja hesari sivut on mun ainoot prokrastinaatiosivut nyt
Takaisin alkuun
Peregrine
Palsta-aktiivi

LähetäLähetetty: Perjantai 8. 3. 2013 11:36    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

HannaKristiina kirjoitti:
sayittwice kirjoitti:

Dissertation due on Wednesday, no time for blogging. Oon poistanu mun Facebookinki. Taa foorumi ja hesari sivut on mun ainoot prokrastinaatiosivut nyt

Potku perseelle viimeiseen rutistukseen. Montaa päivää ei onneksi tarvitse enää itkeä (!) ennenku voit mennä juhlistamaan vaikka kunniakkaan oluen merkeissä. Smile
HannaKristiina
Vieras

LähetäLähetetty: Perjantai 8. 3. 2013 12:36    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Peregrine kirjoitti:
sayittwice kirjoitti:

Potku perseelle viimeiseen rutistukseen. Montaa päivää ei onneksi tarvitse enää itkeä (!) ennenku voit mennä juhlistamaan vaikka kunniakkaan oluen merkeissä. Smile

Ma lennan Brightoniin viikonlopuks ja ei tasan jaa juhlistaminen yhtee olueen Laughing Laughing Laughing

Kiitos potkusta, tarttisin noita lisaa!
Takaisin alkuun
Manna
Moderaattori

LähetäLähetetty: Perjantai 8. 3. 2013 21:23    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Kiitos potkusta, tarttisin noita lisaa!

Potkis. Kylla se sielta!
inca
Palsta-addikti

LähetäLähetetty: Perjantai 8. 3. 2013 21:25    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

sayittwice kirjoitti:

Minä yritin etsiä sua Facesta kun on kutsu tulossa sinne lähetystöpippaloihin! Ihmekös en löytänyt...

Tulen Glasuun taas pariksi päivää 20.3. - 22.3. ennätätkö drinksulle tai dinnerille?
Takaisin alkuun
HannaKristiina
Vieras

LähetäLähetetty: Lauantai 9. 3. 2013 08:24    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

inca kirjoitti:
sayittwice kirjoitti:

Minä yritin etsiä sua Facesta kun on kutsu tulossa sinne lähetystöpippaloihin! Ihmekös en löytänyt...

Tulen Glasuun taas pariksi päivää 20.3. - 22.3. ennätätkö drinksulle tai dinnerille?
'
Ennatan molemmille! Mihinhan ma sut veisin!! Wink
Takaisin alkuun
inca
Palsta-addikti

LähetäLähetetty: Lauantai 9. 3. 2013 09:26    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

inca kirjoitti:
sayittwice kirjoitti:

'
Ennatan molemmille! Mihinhan ma sut veisin!! Wink

Jee, siis ma ja ti ilta on viela auki. Oon Glasgown yliopistolla sellasessa workshopissa joten ihan hollilla Smile Pitaa vahan kysella onko niilla jotain suunnitelmia iltamenoiksi mutta enpa kauheasti usko. Varmaan tiistai iltapaiva ja ilta varsinkin on seuran puutetta Smile
Takaisin alkuun
Lavande

LähetäLähetetty: Sunnuntai 10. 3. 2013 14:44    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Rosina kirjoitti:
Lavande kirjoitti:

Knights of Caledonia

Heh, miten voi ihan vieraan ihmisen blogi olla näin kiinnostava! Puf vaan sinne meni puoli tuntia työpäivästäni kun jämähdin lukemaan juttuja Laughing

Lainaus:
Esimerkiksi tapa, jolla se pesee astiat, siis silloin kerran viikossa, kun pesee:

Hän ottaa ne suihkuun kanssaan. Suihkun lattialle kipot ja samalla kun pesee itsensä, suurin osa tahroistakin on kadonnut tai himmennyt! Ja eikun takaisin hyllylle vaan!

Eika! Miten innovatiivista!! Tossahan saastaa vaikka kuinka paljon vetta! Laughing Laughing Laughing
Tämä samainen henkilö oli lainannut meiltä meidän vieraslakanoita ja kun sille sitten sanottiin, että jos se palauttaisi ne (pestyinä), olis tosi tosi kiva, se kävi jättääs ne tiistaina porraskäytävään isona myttynä oven eteen. Niissä on myös sellasia isoja tahroja, että en halua tietää mikä hänen metodinsa pyykinpesuun on. Pari päivää ennen palauttamista kun lakanoista vähän muistutettiin, hän sanoi ettei ole vielä pessyt täällä pyykkiä, pitää tutkia miten tää juttu toimii. Kaveri on ollut täällä tammikuun tokalta viikolta... Rolling Eyes Embarassed
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Käy lähettäjän sivustolla
Peregrine
Palsta-aktiivi

LähetäLähetetty: Sunnuntai 10. 3. 2013 15:58    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Laughing Kaikkee kanssa.

Mun kämppis ehti asua mun kanssa kolme kuukautta ennenku se pesi ensimmäistäkään koneellista. On sillä vaatteita toki enemmän ku laki sallii mut kolmeks kuukaudeks alusvaatteita? Ja lakanat? Mä pyörin yhden flunssaisen yön lakanoissa niin ne tuntuu jo seuraavana yönä ilkeiltä.
kasimiira

LähetäLähetetty: Keskiviikko 20. 3. 2013 12:19    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

amlit kirjoitti:
Mun blogi ei kyllä liity mitenkään Briteissä opiskeluun, mutta linkkaan kuitenkin jos joku sattuis pitämään tumblrista ja samoista säälittävistä asioista kuin mä niin voidaan olla internetystäviä. Laughing Cool

heeei! mä aloin seuraa sua Very Happy mun tumblr on http://kasimiira.tumblr.com/! voisin sitten kyllä aloittaa ihan kunnollisen bloginkin kun opiskelut alkaa.
amlit
Palsta-aktiivi

LähetäLähetetty: Keskiviikko 20. 3. 2013 12:39    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

kasimiira kirjoitti:
amlit kirjoitti:

heeei! mä aloin seuraa sua Very Happy mun tumblr on http://kasimiira.tumblr.com/! voisin sitten kyllä aloittaa ihan kunnollisen bloginkin kun opiskelut alkaa.

Seurasin takas! Smile
Takaisin alkuun
amlit
Palsta-aktiivi

LähetäLähetetty: Lauantai 25. 5. 2013 18:13    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Laitoin opiskelubloginkin pystyyn, tuskin sitä kauaa jaksan, mutta mitäs siitä. http://theundergradbrat.tumblr.com/
Takaisin alkuun
HannaKristiina
Vieras

LähetäLähetetty: Lauantai 25. 5. 2013 20:26    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

amlit kirjoitti:
Laitoin opiskelubloginkin pystyyn, tuskin sitä kauaa jaksan, mutta mitäs siitä. http://theundergradbrat.tumblr.com/

Onko toi tumblr miten helppokayttonen blogialusta? Verrattuna bloggeriin jos oot kayttany sita
Takaisin alkuun
kasimiira

LähetäLähetetty: Lauantai 25. 5. 2013 20:51    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

amlit kirjoitti:

Onko toi tumblr miten helppokayttonen blogialusta? Verrattuna bloggeriin jos oot kayttany sita

Musta tumblr on toooosi paljon helpompi käyttää verrattuna bloggeriin! Yritin vääntää opiskelublogia pystyyn bloggerilla, mutta eihän siitä mitään tullut, kun oon täys tumpelo kaiken tietotekniikan kanssa! Mutta tumblr on helppo ja siellä sain valmiiks pohjan brittiopiskelublogillekin jopa! ...joka tosin ei tule vielä olemaan aktiivinen, ennen kuin saan tietää, että matkaanko Yorkiin vai Warwickiin Very Happy
Näytä edelliset viestit:   
Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin    forum.isory.org Foorumin päävalikko -> Muut jutut Kaikki ajat ovat GMT
Siirry sivulle Edellinen  1, 2, 3, 4, 5  Seuraava
Sivu 3 Yht. 5

Siirry:  
Et voi kirjoittaa uusia viestejä tässä foorumissa
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Et voi muokata viestejäsi tässä foorumissa
Et voi poistaa viestejäsi tässä foorumissa
Et voi äänestää tässä foorumissa