forum.isory.org Foorumin päävalikko forum.isory.org
Iso-Britannian Suomalaisen Opiskelijayhdistyksen keskustelupalsta

OhjeOhje   HakuHaku   KäyttäjälistaKäyttäjälista   KäyttäjäryhmätKäyttäjäryhmät   RekisteröidyRekisteröidy 
 KäyttäjätiedotKäyttäjätiedot   Kirjaudu sisään tarkistaaksesi yksityiset viestitKirjaudu sisään tarkistaaksesi yksityiset viestit   Kirjaudu sisäänKirjaudu sisään 

University Campus Suffolk

Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin    forum.isory.org Foorumin päävalikko -> Koulukohtaiset
Näytä edellinen aihe :: Näytä seuraava aihe  
Kirjoittaja Viesti
nibbler

LähetäLähetetty: Perjantai 13. 5. 2011 12:07    Viestin aihe: University Campus Suffolk Vastaa lainaamalla viestiä

Itse olen syksyllä aloittamassa ko. koulussa Photography (BA)-kurssia ja ajattelin huhuilla sattuuko samoilla huudeilla olemaan muita suomalaisia/onko jollakulla kokemusta kyseisestä yliopistosta kun en haulla ainakaan mitään löytänyt?

Varsin tuore kouluhan on kyseessä, mutta itse ainakin ihan tyytyväisillä mielin menossa. Brittikaveri kyllä mukavasti lyttäsi Ipswichin heti alkuunsa siellä joskus aikoinaan asuttuaan, mutta en itse kovin huolissani ole että kaupunki ihan kamala olisi.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
stive951

LähetäLähetetty: Perjantai 30. 8. 2013 09:53    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Sitten miten tämä oma aktiivisuus tai muu? Onko joistain harrastuksista tm. apua pyrkiessä? Miten siellä olevat suomalaiset ovat rahoittaneet opintonsa?
Kieliä olen jossain määrin opiskellut, englantia, ruotsia ja latinaa, aloitan myös italian opiskelun piakkoin, joten ihan vain näin, että mahdettaisiinko tätä kenties arvostaa?
nibbler

LähetäLähetetty: Keskiviikko 25. 9. 2013 23:04    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Hetkinen, olikohan tuota viestiä ihan tarkoitettu tähän ketjuun, vai missasinko nyt jotain? Very Happy
FinnLassie
Palsta-addikti

LähetäLähetetty: Torstai 26. 9. 2013 07:29    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

spämmiä se on.
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Näytä edelliset viestit:   
Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin    forum.isory.org Foorumin päävalikko -> Koulukohtaiset Kaikki ajat ovat GMT
Sivu 1 Yht. 1

Siirry:  
Et voi kirjoittaa uusia viestejä tässä foorumissa
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Et voi muokata viestejäsi tässä foorumissa
Et voi poistaa viestejäsi tässä foorumissa
Et voi äänestää tässä foorumissa