forum.isory.org Foorumin päävalikko forum.isory.org
Iso-Britannian Suomalaisen Opiskelijayhdistyksen keskustelupalsta

OhjeOhje   HakuHaku   KäyttäjälistaKäyttäjälista   KäyttäjäryhmätKäyttäjäryhmät   RekisteröidyRekisteröidy 
 KäyttäjätiedotKäyttäjätiedot   Kirjaudu sisään tarkistaaksesi yksityiset viestitKirjaudu sisään tarkistaaksesi yksityiset viestit   Kirjaudu sisäänKirjaudu sisään 

Lähtöfiilistelyjä
Siirry sivulle Edellinen  1, 2, 3, 4, 5, 6

Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin    forum.isory.org Foorumin päävalikko -> Muut jutut
Näytä edellinen aihe :: Näytä seuraava aihe  
Kirjoittaja Viesti
HannaKristiina
Vieras

LähetäLähetetty: Keskiviikko 26. 9. 2012 23:03    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Manna kirjoitti:
HannaKristiina kirjoitti:
Jos se jossain muualla on UK:ssa niin tartten muuttoauton!

Mulla oli pari vuotta sitten ensimmainen muutto joka ei ollut ihan do-it-yourself -projekti. Yllattavan helposti se man & van kuitenkin jarjestyi Smile

Meil on ollu joka muutos man&van ku meil on pari huonekaluaki, mutta pelottaa minka hintaseks tulis ku menis glasgown ulkopuolelle. Taalla me maksettiin huntti viimeks.. toki jos muutettais glasgown ulkopuolelle niin ei otettais kyl huonekaluja mukaan ku ei ne oo minkaa arvoisia.
Takaisin alkuun
Suvi
Palsta-addikti

LähetäLähetetty: Torstai 27. 9. 2012 11:39    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Oxfordissa saa man and vanin tunniksi 30 punnalla, ilmeisesti tossa ois ollut viela 10 % opiskelija-alennus mutten kehdannut sita pyytaa. Mun muutossa meni poikaystavan ja van manin avustuksella puolisen tuntia.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Manna
Moderaattori

LähetäLähetetty: Torstai 27. 9. 2012 17:48    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

HannaKristiina kirjoitti:
Meil on ollu joka muutos man&van ku meil on pari huonekaluaki, mutta pelottaa minka hintaseks tulis ku menis glasgown ulkopuolelle. Taalla me maksettiin huntti viimeks.. toki jos muutettais glasgown ulkopuolelle niin ei otettais kyl huonekaluja mukaan ku ei ne oo minkaa arvoisia.

Mun muutto Mansesta Birminghamiin oli muistaakseni noin 150, tosin useimmat tarjosivat noin 200. On kai ne huonekalut kuitenkin uudelleenhankintahintansa arvoisia...
Raffel
Palsta-aktiivi

LähetäLähetetty: Maanantai 19. 8. 2013 13:55    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Viimeinen täysi viikko jäljellä ja ensi viikon launtaina pitäisi olla lähtövalmis Skotlantiin. Ei perkele, mä en oo vieläkään sisäistäny, että mä oon oikeasti aloittamassa uutta elämää ulkomailla... talvella ja alkukesästäkin vielä ajatteli sen lähdön olevan vasta syksyllä edessä, mutta kappas vaan, nytpä se syksy vihdoin tuli tullakseen. Laughing Mä toivoin pitkään olevani jo Skotlannissa, mutta nyt taas voisi kelata aikaa vähän taaksepäin. skgspgsgä
Takaisin alkuun
hennuus

LähetäLähetetty: Maanantai 19. 8. 2013 14:47    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Raffel kirjoitti:
Viimeinen täysi viikko jäljellä ja ensi viikon launtaina pitäisi olla lähtövalmis Skotlantiin. Ei perkele, mä en oo vieläkään sisäistäny, että mä oon oikeasti aloittamassa uutta elämää ulkomailla... talvella ja alkukesästäkin vielä ajatteli sen lähdön olevan vasta syksyllä edessä, mutta kappas vaan, nytpä se syksy vihdoin tuli tullakseen. Laughing Mä toivoin pitkään olevani jo Skotlannissa, mutta nyt taas voisi kelata aikaa vähän taaksepäin. skgspgsgä

Tuttu tunne! Minäki häippäsen jo ensi lauantaina, ja vaikka onkin ihana lähtee niin silti tuntuu että tämä lähtö tulee nyt ihan puun takaa. Very Happy Koko kesän oon menny sillä ajatuksella että "sitten joskus kun muutan sinne Glasgow'hun", ja nyt kun lähtö on alle kahden viikon päästä nii tuntuu ihan epätodelliselta ajatella että kohta sitä ollaan jo Skotlannin sateessa.. Ja vielä ois ihan liian paljon kavereita nähtävänä ja asioita hoidettavana!
Takaisin alkuun
Sinsidney
Vieras

LähetäLähetetty: Keskiviikko 21. 8. 2013 10:03    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

16 päivää lähtöön ja fiilis on lähinnä Shocked . Kauheita tunnemyrskyjä oon kokenut tässä viimeisten viikkojen aikana ja tuntuu, että toisinaan tekisi mieli itkeä ja toisaalta taas hyppiä ja kiljua riemusta. Toki nää tunteet on vaihtariajalta tuttuja, mutta en muistanutkaan, että niiden kokeminen olisi loppujen lopuksi näinkin raskasta.
Takaisin alkuun
Hiswa

LähetäLähetetty: Keskiviikko 21. 8. 2013 12:53    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Sama täällä, 16 päivää jäljellä! Eep!

Itsekin lähdössä Skotlantiin, ja kaiken lisäksi en ole vielä saanut edes vahvistusta yliopistolta...Soitin sinne tänään, ja sanoivat että yrittävät vastailla takaisin mahdollisimman pian. Very Happy

Hirveästi en ole lähtöä vielä suunnitellut, paitsi varannut lennon ja ostanut kaksi uutta takkia ja ... Nyt sitten muistin että pitäisi varmaan käydä äkkiä jostain etsimässä matkalaukku! Shocked

Onneksi tajusin ajoissa että tulen tarvitsemaan henkikökorttia passin lisäksi kun ajokorttia en omista, ja sen olen menossa hankkimaan perjantaina...

edit// Tunti sitten tuli UCAS:lta viestiä! "Congratulations! Your place at Queen Margaret University, Edinburgh for Drama and Performance, W490 has been confirmed." Yay!
Takaisin alkuun
Ama

LähetäLähetetty: Torstai 22. 8. 2013 17:23    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Juuri muutin Lontooseen! 1 laukku kainaloon ja menoks! Smile Nyt kämppäasiat kunnossa ym, ja tulin katsomaan tänne saitille löytyiskö täältä suomalaisia kavereita uudelle suomalaiselle? Smile Yhtään suomalaista en ole täällä vielä tavannut. Rolling Eyes
Takaisin alkuun
iekkuuu

LähetäLähetetty: Perjantai 23. 8. 2013 14:25    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Ama kirjoitti:
Juuri muutin Lontooseen! 1 laukku kainaloon ja menoks! Smile Nyt kämppäasiat kunnossa ym, ja tulin katsomaan tänne saitille löytyiskö täältä suomalaisia kavereita uudelle suomalaiselle? Smile Yhtään suomalaista en ole täällä vielä tavannut. Rolling Eyes

Minä olen tulossa Lontooseen 13.9.! Smile
Takaisin alkuun
MsKaroliina

LähetäLähetetty: Perjantai 23. 8. 2013 16:55    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

En ymmärrä miten oon kestäny joskus maaliskuussa kun lähtöön oli tosiaan aikaa tiees kuinka monta kuukautta. Nyt kun on enää, mitä, 18 päivää lähtöön en millään malttais odottaa niitä Very Happy onneks on tollanen viikon mittanen rodoksen reissu vielä tossa ens viikon lopulla.
Tuntuu et oon tehny jo kaiken mitä tarvii lähtöä varten tehdä, mut oon ihan varma et muistan just edellisenä päivänä ennen lähtöä et hetkinen...
Iiii, en vaan malta odottaa Very Happy sit toisaalta on tosi pelottavaa aatella et asia jota on odottanu näinkin kauan ja paljon on kohta tavallaan "ohi". Tai siis, sitten kun on kerran lähteny, ni se on sit vaan elämää se. Jännittävää sellaista, mutta tavallaan se lähtö on kuitenkin tässä se odotettavin osa. Sen jälkeen ei sit jahkailla vaan mennään.
Olikohan tässä nyt taas mitään järkeä... No pointti on kuitenki, enää 18 päivää!!! Very Happy
Ama

LähetäLähetetty: Maanantai 26. 8. 2013 15:41    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

iekkuuu kirjoitti:
Ama kirjoitti:

Minä olen tulossa Lontooseen 13.9.! Smile

Minne opiskelemaan? Smile Jos kamua kaipailet niin täällä yksi vapaaehtoinen! Smile
Näytä edelliset viestit:   
Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin    forum.isory.org Foorumin päävalikko -> Muut jutut Kaikki ajat ovat GMT
Siirry sivulle Edellinen  1, 2, 3, 4, 5, 6
Sivu 6 Yht. 6

Siirry:  
Et voi kirjoittaa uusia viestejä tässä foorumissa
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Et voi muokata viestejäsi tässä foorumissa
Et voi poistaa viestejäsi tässä foorumissa
Et voi äänestää tässä foorumissa