forum.isory.org Foorumin päävalikko forum.isory.org
Iso-Britannian Suomalaisen Opiskelijayhdistyksen keskustelupalsta

OhjeOhje   HakuHaku   KäyttäjälistaKäyttäjälista   KäyttäjäryhmätKäyttäjäryhmät   RekisteröidyRekisteröidy 
 KäyttäjätiedotKäyttäjätiedot   Kirjaudu sisään tarkistaaksesi yksityiset viestitKirjaudu sisään tarkistaaksesi yksityiset viestit   Kirjaudu sisäänKirjaudu sisään 

Glasgow Unin fresherit vm. 2012
Siirry sivulle 1, 2  Seuraava

Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin    forum.isory.org Foorumin päävalikko -> Koulukohtaiset
Näytä edellinen aihe :: Näytä seuraava aihe  
Kirjoittaja Viesti
Wolfie

LähetäLähetetty: Tiistai 24. 7. 2012 23:20    Viestin aihe: Glasgow Unin fresherit vm. 2012 Vastaa lainaamalla viestiä

Moikka,

Sillä vaan että jos jotakuta kiinnostaa, niin ilmoittaudun vapaaehtoiseksi pitämään pienen sisäpiiritietokiertueen Glasgow Unin campuksesta uusille pikkuisille vaikka freshers weekin aikana tai jossain vaiheessa ja kertomaan vähän asioista, joista olisin itse halunnut tietää kun aloitin itse yliopistossa kaksi vuotta sitten Smile

Jos jotakuta kiinnostaa niin iskekää vaikka tähän viestiä tai jos on kysymyksiä muita, tyhmiä tai fiksuja, niin kokeillaan vastata!

Sara
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Manna
Moderaattori

LähetäLähetetty: Keskiviikko 25. 7. 2012 07:58    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Insider-kiertue! Mahtavaa! Naita vois jarkkailla useammissakin yliopistoissa Smile Eivat viene paljoa aikaa valmistella, kun tarkoitus on vaan kertoilla sita minka kuitenkin jo tietaa.
|Kat|

LähetäLähetetty: Keskiviikko 25. 7. 2012 12:41    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Haaaa jos oot Saroista se Das Wolf niin voin tulla sun apuriksesi :3 Just tulin pitkasta aikaa foorumille katsomaan jos kukaan uusista tulokkaista kaipaisi tukea/rauhoittelua/tietaa mika on 'tesco', kun mua taalla aikoinaan niin hyvin opastettiin : )
Takaisin alkuun
mirva^^

LähetäLähetetty: Maanantai 30. 7. 2012 11:10    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Mä voisin ainakin osallistua tuollaiselle kierrokselle. Luulen, että oon aika hukassa siellä ensimmäisen viikon. Very Happy Ja kysymyksiä riittää myös, mutta just nyt en muista yhtään.
Takaisin alkuun
Wolfie

LähetäLähetetty: Keskiviikko 1. 8. 2012 14:04    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Yush Ryttylä, Das Wolfhan se täällä. Erinomaista! Ja löytyihän sieltä meille yksi fresherikin! Juu äläpä huolehdi, otetaan vaikka vähän hörppää ja rupatellaan kierroksen aikana/jälkeen/ennen sitä. x
Takaisin alkuun
Wolfie

LähetäLähetetty: Keskiviikko 1. 8. 2012 14:14    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

ps. Ryttylä: Lähdein tiistaiiaamuna vähäkännisenä Milkin ja Vengeancen jälkeen Suomeen, pakkasin aamulla, ei yhtään paria housuja ja märkiä sukkia kassillinen. Jätin muuten maidon vahingossa jääkaappiin, viitsitkö käydä jossain vaiheessa katsomassa sitä kuinka se mätänee? Kiitosh. x
Takaisin alkuun
tuulitukka

LähetäLähetetty: Lauantai 4. 8. 2012 11:23    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Toinenkin halukas ilmoittautuu teidän kierrokselle. Smile
Ihan mukava idea tällainen. Vaikka jonkun verran reissanneena tiedän pärjääväni kyllä, niin tutustumiskierros ja muutama ystävällinen naama joilta voi kysellä asioita kuulostaisi oikein hienolta. Very Happy
Takaisin alkuun
Wolfie

LähetäLähetetty: Sunnuntai 5. 8. 2012 18:09    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Erinomaista, tervetuloa mukaan vain! Juu ei mitään turistikierrosta tarkoitus ollut pitääkään, enemmänkin kertoa sellaisista kiertoreiteistä kampuksella vaikkapa joiden löytämisessä itsellä meni se puolisen vuotta esimerkiksi. Pieniä käytännön niksejä enemmänkin. Yliopistolta kuitenkin saa niin paljon enemmän palveluja ja hauskuutta irti kunhan vain tietää mistä etsiä ja mitä ylipäätään on tarjolla!

Smile
Takaisin alkuun
mrk
Palsta-aktiivi

LähetäLähetetty: Keskiviikko 8. 8. 2012 17:59    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Wolfie kirjoitti:
Erinomaista, tervetuloa mukaan vain! Juu ei mitään turistikierrosta tarkoitus ollut pitääkään, enemmänkin kertoa sellaisista kiertoreiteistä kampuksella vaikkapa joiden löytämisessä itsellä meni se puolisen vuotta esimerkiksi. Pieniä käytännön niksejä enemmänkin. Yliopistolta kuitenkin saa niin paljon enemmän palveluja ja hauskuutta irti kunhan vain tietää mistä etsiä ja mitä ylipäätään on tarjolla!

Smile
Pitäisköhän minunkin tulla, kun en oo vielä löytänyt palveluja ja hauskuutta kampukselta...
HannaKristiina
Vieras

LähetäLähetetty: Keskiviikko 8. 8. 2012 20:19    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Jos tykkaa kissoista ja talvella haluaa halata nukkuvaa kissaa, niin Adam Smith Buildingissa patterin alla saattaa nukkua pieni Miller-vanhus. Se tulee sinne kylmaa pakoon.

Muuta ei kai kampusalueesta tarvikaan tietaa.
Takaisin alkuun
Wolfie

LähetäLähetetty: Maanantai 13. 8. 2012 18:59    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Palveluilla tarkoitin tyyliin SRC neuvontapalvelua, joka minulla kesti Fresherinä esimerkiksi löytää jonkin aikaa enkä tajunnut käyttää sitä kun olisi se hyvä ollut Smile sellaisia pikkujuttuja, eihän se kampus mikään niin kovin vaikea ole mutta kivahan se on pieni kierros saada ja jos ei muuta niin ystävällisiä naamoja Smile.

Mutta hauskuuttahan sieltä kyllä löytyy! Aloittaa aamulla Beer Barista ja siitähän se homma setviintyy Wink

Suomalaiset on tuntuneet aika huippuja tuolla olevan, varsinkin '10 aloittanut on mahtavaa, ei tosiaankaan ole tarvinnut suomalaisia hävetä/vältellä! Nordic Societyn kanssa vappuna lakki päähän ja lakitetaan Kelvinin patsas!

ps. olen tuomassa Skotlantiin vaaleanpunaista mölkkyä!

Viimeinen muokkaaja, Wolfie pvm Lauantai 8. 9. 2012 09:25, muokattu 1 kertaa
Takaisin alkuun
HannaKristiina
Vieras

LähetäLähetetty: Maanantai 13. 8. 2012 20:01    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Mua kiinnostais ihan aikuisten oikeasti tulla mukaan, mutta olen menossa syyskuussa matkoille ja olen Glasgowssa vasta 12. paiva jalkeen. Jos taa on sen jalkeen eika mee omien juttujen paalle (on oma induction meeting a sitten jarjestan eraan tapahtuman laitoksella), niin tulisin kauhean mielellani vastaamaan vaikka psykologian opiskelijoiden (tai vaikka vegaanien ja vegetaarien) kysymyksiin (ja juomaan siideria).
Takaisin alkuun
Wolfie

LähetäLähetetty: Tiistai 14. 8. 2012 13:27    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Juu, tervetuloa kaikki vaan mukaan keitä kiinnostaa!

Laitoin nyt 10. päivä alustavaksi päiväksi, hinkataan sitä lähempänä vaikka Smile

Tuossa olisi sitten Face eventti, näkyykö:
https://www.facebook.com/?ref=logo#!/events/399480563445755/
Takaisin alkuun
ainoo

LähetäLähetetty: Tiistai 14. 8. 2012 14:16    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Mä olen kans tulossa Glasgow'hun nyt syyskuussa joten voisin lähtee mukaan teidän sisäpiiritietokierrokselle! Smile
Takaisin alkuun
HannaKristiina
Vieras

LähetäLähetetty: Tiistai 14. 8. 2012 16:22    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

ahh 10. paiva en tosiaan paase. Hauskaa tutustumiskierrosta teille muille Smile
Takaisin alkuun
Tulppa

LähetäLähetetty: Tiistai 28. 8. 2012 09:21    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Mä oon kanssa tulossa Skotlantiin parin viikon päästä. En kyllä opiskele yliopistolla vaan GSA:ssa, mutta vois olla ihan mukava tulla messiin teidän kierrokselle niin näkis vähän muitakin suomalaisia Smile
Takaisin alkuun
M

LähetäLähetetty: Tiistai 28. 8. 2012 10:57    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Kaikki mukaan vaan! Ja Glasgowssa kyllä riittää suomalaisia Very Happy
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Käy lähettäjän sivustolla
mirva^^

LähetäLähetetty: Keskiviikko 29. 8. 2012 15:02    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Aiotteko muut uudet opiskelijat hankkia sen freshers' passin? Mietin vaan että onkohan hirveä sosiaalinen itsemurha, jos en osta sitä.
Takaisin alkuun
HopScotch

LähetäLähetetty: Keskiviikko 29. 8. 2012 18:29    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Mä kyllä tilasin sen (oikeastaan aikasemmin tänään), mut mietin kyllä asiaa hetken. En tiiä myydänkö mihinkään eventiin yksittäisiä lippuja, mutta tulin siihen tulokseen että vaikka myytäisiinkin ni siinä vaiheessa ku haluu pariin tilaisuuteen mennä ni hinta olis varmaan kuitenki siinä samassa ku toi Freshers' Pass. JA en halunnu älytä sitten ekalla viikolla että 'saatana, ois ehkä kannattanu hankkia!' ja käydä sitten siellä sitä jonottamassa :Very HappyD

Sosiaalisesta itsemurhasta en tiiä, mutta mä kyllä hankin sen just osittain sen takia että siellä tapaa ihmisiä ja monet joihin muualla tutustuu on kuitenkin menossa Freshers' eventseihin. Rehellisesti sanottuna ni varmaan sitä tulee kävästyä parissa eventissä mitkä ei ehkä muuten kiinnosta vaan sen takia että 'kaikki muutkin menee' Very HappyD Sen verran laumaeläin aion kyllä aluks olla ku ei tunne ristin sielua Razz
Wolfie

LähetäLähetetty: Perjantai 31. 8. 2012 09:52    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Juu kaikki vaan mukaan!

Sellaisen vielä haluaisin sanoa Freshereille, että mikään muu ei ole sosiaalinen itsemurha kuin kämpässä yksin nököttäminen! Otitte sitä Passia tai ette. Itselläni tuli ainakin sellainen olo Fresher's Weekillä, että herranjumala mitä tuli tehtyä kun tänne tulin, kaikki on uutta ja kokoajan tapahtuu jotain! Kai siinä jotain koti-ikävänkin poikasta oli. Vähän sellainen että haluaisi hetken ehkä olla ihan ilman sitä alkoholia ja jatkuvaa hullunmyllyä niin hauskaa kuin se onkin!

Sitten jouduin soittamaan ambulanssin kämppikselleni, koska se muuttui harmaaksi vodkasta. Tämän jälkeen nykyinen Skotlanti-paras kaverini lohdutti minua porraskäytävässä... Myöhemmissä bileissä hän sitten näytti minulle kissojen kuvia puhelimestaan ja se pieni hetki kaikesta siitä eeppisyydestä oli ehkä Fresher's weekini kohokohta! En oikein edes muista paljoa muuta siltä viikolta....

Mutta sanon vain sen, että menkää omalla tahdillanne, ei ole mikään pakko pitää hauskaa hampaat irvessä! Jos ei himota niin kokeilkaa löytää se joku ihminen, jonka kanssa voitte sitten nököttää nurkassa, puhua hassuja ja kuppostella Smile Suurin osa ihmisistä, joita tapasin Fresher's aikana, a) en edes muista heitä b) varmaan ole nähnytkään enää. Laatu yli määrän ja hyvä tulee hitaasti Wink

Hyvin teillä tulee menemään ja enjoy the ride Smile
Takaisin alkuun
Näytä edelliset viestit:   
Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin    forum.isory.org Foorumin päävalikko -> Koulukohtaiset Kaikki ajat ovat GMT
Siirry sivulle 1, 2  Seuraava
Sivu 1 Yht. 2

Siirry:  
Et voi kirjoittaa uusia viestejä tässä foorumissa
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Et voi muokata viestejäsi tässä foorumissa
Et voi poistaa viestejäsi tässä foorumissa
Et voi äänestää tässä foorumissa