forum.isory.org Foorumin päävalikko forum.isory.org
Iso-Britannian Suomalaisen Opiskelijayhdistyksen keskustelupalsta

OhjeOhje   HakuHaku   KäyttäjälistaKäyttäjälista   KäyttäjäryhmätKäyttäjäryhmät   RekisteröidyRekisteröidy 
 KäyttäjätiedotKäyttäjätiedot   Kirjaudu sisään tarkistaaksesi yksityiset viestitKirjaudu sisään tarkistaaksesi yksityiset viestit   Kirjaudu sisäänKirjaudu sisään 

Lentoyhteydet Skotlantiin
Siirry sivulle 1, 2, 3  Seuraava

Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin    forum.isory.org Foorumin päävalikko -> Matkustaminen
Näytä edellinen aihe :: Näytä seuraava aihe  
Kirjoittaja Viesti
lominore

LähetäLähetetty: Tiistai 2. 4. 2013 16:04    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

bijou kirjoitti:
Firmasin Sussexin ja ostin lennonkin samaan syssyyn. 67€ Norwegianilla ja tohon sisältyy 2x20kg matkatavaraa niin ei paha hinta Very Happy

Onneksi olkoon! Smile Eikä ollu kyllä kallis lippu. Mäkin varasin just Norwegianilta syksyksi lipun Helsinki-Kööpenhamina-Edinburgh ja makso yhteensä 155 euroa 2x20 kg matkatavaran kanssa, ehdottomasti halvin lento minkä löysin kuitenkin joten oon ihan tyytyväinen.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
HannaKristiina
Vieras

LähetäLähetetty: Tiistai 2. 4. 2013 16:12    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

lominore kirjoitti:
bijou kirjoitti:
Firmasin Sussexin ja ostin lennonkin samaan syssyyn. 67€ Norwegianilla ja tohon sisältyy 2x20kg matkatavaraa niin ei paha hinta Very Happy

Onneksi olkoon! Smile Eikä ollu kyllä kallis lippu. Mäkin varasin just Norwegianilta syksyksi lipun Helsinki-Kööpenhamina-Edinburgh ja makso yhteensä 155 euroa 2x20 kg matkatavaran kanssa, ehdottomasti halvin lento minkä löysin kuitenkin joten oon ihan tyytyväinen.

toi on hyvan hintanen lento tolle valille. jostain syysta skotlantiin on tosi kallis lentaa.
Takaisin alkuun
lominore

LähetäLähetetty: Tiistai 2. 4. 2013 16:36    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

HannaKristiina kirjoitti:
toi on hyvan hintanen lento tolle valille. jostain syysta skotlantiin on tosi kallis lentaa.

Joo, en ensin meinannu löytää mitään alle 200. Eikä suoria lentoja Skotlantiin näköjään ole yhtään. :O
Takaisin alkuun
amlit
Palsta-aktiivi

LähetäLähetetty: Tiistai 2. 4. 2013 17:14    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

lominore kirjoitti:

Joo, en ensin meinannu löytää mitään alle 200. Eikä suoria lentoja Skotlantiin näköjään ole yhtään. :O

Kyllä mä lensin Edinburghiin viime kesänä ihan suoraan.
Takaisin alkuun
Peregrine
Palsta-aktiivi

LähetäLähetetty: Tiistai 2. 4. 2013 17:17    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

amlit kirjoitti:
lominore kirjoitti:

Lensitkö Finskillä? Niillä on joskus kesäkaudelle ollut Helsinki-Edi väliä, mutta se on sitten talveksi pistetty paussille.
FinnLassie
Palsta-addikti

LähetäLähetetty: Tiistai 2. 4. 2013 17:30    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Finski ei kyllä ole tainnut koskaan lentää suoraan Skotlantiin, mutta Blue1 kyllä. Eipä enää lennä, enkä menisi sanomaan että ensi vuonnakaan lentäisi kun SAS:illa on noita talousongelmia.
Peregrine
Palsta-aktiivi

LähetäLähetetty: Tiistai 2. 4. 2013 17:44    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

FinnLassie kirjoitti:
Finski ei kyllä ole tainnut koskaan lentää suoraan Skotlantiin, mutta Blue1 kyllä. Eipä enää lennä, enkä menisi sanomaan että ensi vuonnakaan lentäisi kun SAS:illa on noita talousongelmia.

Itseasiassa on, mutta kausilentoina. Mutta viimeksi kun olen tuota väliä harkinnut oli vuosi 2007, ja ne hinnat oli ihan liikaa jo silloin.
Blue1:stä en osaa sanoa mitään.
FinnLassie
Palsta-addikti

LähetäLähetetty: Tiistai 2. 4. 2013 18:02    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Peregrine kirjoitti:
FinnLassie kirjoitti:

Itseasiassa on, mutta kausilentoina. Mutta viimeksi kun olen tuota väliä harkinnut oli vuosi 2007, ja ne hinnat oli ihan liikaa jo silloin.
Blue1:stä en osaa sanoa mitään.

Jaa, eli ne on joskus kauemmin sitten lentäneet. Blue1 tosiaan lensi tuota kesäkautta 2011 ja 2012.
amlit
Palsta-aktiivi

LähetäLähetetty: Tiistai 2. 4. 2013 18:06    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Peregrine kirjoitti:
amlit kirjoitti:
lominore kirjoitti:

Lensitkö Finskillä? Niillä on joskus kesäkaudelle ollut Helsinki-Edi väliä, mutta se on sitten talveksi pistetty paussille.

Finnair taisi olla, mutten menisi vannomaan.
Takaisin alkuun
Eleonoora

LähetäLähetetty: Tiistai 2. 4. 2013 18:15    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Noin, nyt on sitten laitettu University of Glasgow minun Firmiksi... Nyt saa vain sitten jännätä ettei YTL:n käsissä tapahdu mitään maatamullistavaa ja saisin täytettyä nuo ehdot. Ennen kirjoituksiin menoa piti pääsyvaatimusten täyttäminen olla lastenleikkiä, mutta kuinkas sitten kävikään Very Happy no aina ei voi onnistua ja pitäisi nuo ehdot nytkin täyttyä, kunhan vaan ei pisteet tipu...
Takaisin alkuun
HannaKristiina
Vieras

LähetäLähetetty: Tiistai 2. 4. 2013 18:22    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

amlit kirjoitti:
Peregrine kirjoitti:
amlit kirjoitti:
lominore kirjoitti:

Finnair ei kylla tuota valia ole kasittaakseni lentanyt vuosiin. Ryanair lensi ennen suoraan Tampereelta, mutta ei enaa. Olisiko se voinut olla Blue1? Nekaan ei lenna enaa ainakaan Edinburghiin.

Siis Edinburghiin&Glasgowhun ei kumpaankaan ole enaa suomesta suoria lentoja. Glasgowhun tullessa voi toki lentaa Manchesteriin (Helsingista on suora lento, joku muu ehka tietaa lentoyhtion). En tieda onko Aberdeeniin enaa, sinne joskus oli jostain suora lento, mutta se ei lammita ketaan muuta kuin niita, jotka Aberdeenissa asuu
Takaisin alkuun
amlit
Palsta-aktiivi

LähetäLähetetty: Tiistai 2. 4. 2013 18:25    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

amlit kirjoitti:
Peregrine kirjoitti:
amlit kirjoitti:
lominore kirjoitti:

Finnair ei kylla tuota valia ole kasittaakseni lentanyt vuosiin. Ryanair lensi ennen suoraan Tampereelta, mutta ei enaa. Olisiko se voinut olla Blue1? Nekaan ei lenna enaa ainakaan Edinburghiin.

Siis Edinburghiin&Glasgowhun ei kumpaankaan ole enaa suomesta suoria lentoja. Glasgowhun tullessa voi toki lentaa Manchesteriin (Helsingista on suora lento, joku muu ehka tietaa lentoyhtion). En tieda onko Aberdeeniin enaa, sinne joskus oli jostain suora lento, mutta se ei lammita ketaan muuta kuin niita, jotka Aberdeenissa asuu

Se oli sitten just blue1 varmaan.
Takaisin alkuun
Peregrine
Palsta-aktiivi

LähetäLähetetty: Tiistai 2. 4. 2013 19:01    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Laughing

Mä kyllä kaipaisin suoria lentoja Glasgowsta Helsinkiin. Kevyesti ärsyttää välilaskut varsinkin Euroopan sisällä, eikä kyllä vähiten siksi että ne vaihtoajat on usein perseestä. Paitsi tietty jos on valmis maksamaan enemmän.
HannaKristiina
Vieras

LähetäLähetetty: Tiistai 2. 4. 2013 20:15    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Peregrine kirjoitti:
Laughing

Mä kyllä kaipaisin suoria lentoja Glasgowsta Helsinkiin. Kevyesti ärsyttää välilaskut varsinkin Euroopan sisällä, eikä kyllä vähiten siksi että ne vaihtoajat on usein perseestä. Paitsi tietty jos on valmis maksamaan enemmän.

Ma varmaan ens kerralla lennan sielta Manchesterista, sinne niitten kentalle lahtee Glasgow centralilta suora junayhteys ja se junamatka on just joku tunnin tai kaks. paljon vahemman aikaa ku mita lentoa vaihdellessa menee
Takaisin alkuun
Peregrine
Palsta-aktiivi

LähetäLähetetty: Tiistai 2. 4. 2013 20:26    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Peregrine kirjoitti:
Laughing

Ma varmaan ens kerralla lennan sielta Manchesterista, sinne niitten kentalle lahtee Glasgow centralilta suora junayhteys ja se junamatka on just joku tunnin tai kaks. paljon vahemman aikaa ku mita lentoa vaihdellessa menee

Ihan mahtavaa, mä en ollu tietoinen tosta junayhteydestä. Eikä olis tullu edes mieleen tsekata, kun junamatka itse Manchesteriin on kuitenkin ollut sen kolme tuntia.
Manna
Moderaattori

LähetäLähetetty: Tiistai 2. 4. 2013 21:15    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Peregrine kirjoitti:
Ihan mahtavaa, mä en ollu tietoinen tosta junayhteydestä. Eikä olis tullu edes mieleen tsekata, kun junamatka itse Manchesteriin on kuitenkin ollut sen kolme tuntia.

Thetrainlinen mukaan junamatka Glasgow Centralista Manchester Airportiin on 3 tuntia ja 40 minuuttia, menee parin tunnin valein suoraan, mutta Manchester Piccadillyn kautta kuitenkin, kun lentokentta on kaupungin etelapuolella. Ei se matka lentokentalle sielta pohjoisesta mitenkaan voi olla lyhyempi matka kuin Manchesterin keskustaan.

Halpoja lentoasemayhteyksia busseilla muuten loytyy National Expressilta, niilla tuntuu olevan suorat yhteydet melkein mista tahansa isosta kaupungista melkein mille tahansa lentokentalle suoraan. Erityisen kateva muualta maasta Lontoon kentille, ei tarvitse menna Lontoon keskustaan.

Briteissa asujat tietavat, mutta uusille tiedoksi, etta tassa maassa pitkanmatkan julkisen liikenteen yhteydet osaavat olla sen verran arvaamattomia, etta kovin montaa vaihtoa ei kannata yhteen matkaan rakentaa, jos haluaa olla varma perillepaasysta. Esim. puolen tunnin tai tunnin myohastyminen, tai junavuoron peruuntuminen ja seuraava tulee vasta parin tunnin kuluttua, ei ole mitenkaan valtavan harvinaista.
Peregrine
Palsta-aktiivi

LähetäLähetetty: Tiistai 2. 4. 2013 21:37    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Manna kirjoitti:
Peregrine kirjoitti:

Thetrainlinen mukaan junamatka Glasgow Centralista Manchester Airportiin on 3 tuntia ja 40 minuuttia, menee parin tunnin valein suoraan, mutta Manchester Piccadillyn kautta kuitenkin, kun lentokentta on kaupungin etelapuolella. Ei se matka lentokentalle sielta pohjoisesta mitenkaan voi olla lyhyempi matka kuin Manchesterin keskustaan.

Eipä varmaan, mutta en tiedä missä Manchesterin lentokenttä on (siis onko se tunnin junamatkan pääsä Mansen keskustasta tai mihin ilmansuuntaan). Easyjet ei enää ilmeisesti lennä Helsingistä?
HannaKristiina
Vieras

LähetäLähetetty: Tiistai 2. 4. 2013 22:28    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Peregrine kirjoitti:
Peregrine kirjoitti:
Laughing

Ehka kannattaa double check se junamatkan kesto sinne kentalle Wink
Takaisin alkuun
HannaKristiina
Vieras

LähetäLähetetty: Tiistai 2. 4. 2013 22:30    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Manna kirjoitti:
Peregrine kirjoitti:

Halpoja lentoasemayhteyksia busseilla muuten loytyy National Expressilta, niilla tuntuu olevan suorat yhteydet melkein mista tahansa isosta kaupungista melkein mille tahansa lentokentalle suoraan. Erityisen kateva muualta maasta Lontoon kentille, ei tarvitse menna Lontoon keskustaan.

Briteissa asujat tietavat, mutta uusille tiedoksi, etta tassa maassa pitkanmatkan julkisen liikenteen yhteydet osaavat olla sen verran arvaamattomia, etta kovin montaa vaihtoa ei kannata yhteen matkaan rakentaa, jos haluaa olla varma perillepaasysta. Esim. puolen tunnin tai tunnin myohastyminen, tai junavuoron peruuntuminen ja seuraava tulee vasta parin tunnin kuluttua, ei ole mitenkaan valtavan harvinaista.

Pari kk sitten olin Glasgow Centralilla ja siella oli sellaisia mainoksia, missa luki, etta sielta on suora yhteys (muistaakseni virgin trainin) Manchesterin kentalle. Kuitenkin, koska ma en ikina sita ole ottanut on voinut muisti tehda tepposet Smile
Takaisin alkuun
Suvi
Palsta-addikti

LähetäLähetetty: Keskiviikko 3. 4. 2013 08:07    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Junat Glasgowsta Manchesteriin on tosi usein myohassa, en todellakaan haluiaisi ottaa tuota junaa ennen lentoa.
Takaisin alkuun
Näytä edelliset viestit:   
Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin    forum.isory.org Foorumin päävalikko -> Matkustaminen Kaikki ajat ovat GMT
Siirry sivulle 1, 2, 3  Seuraava
Sivu 1 Yht. 3

Siirry:  
Et voi kirjoittaa uusia viestejä tässä foorumissa
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Et voi muokata viestejäsi tässä foorumissa
Et voi poistaa viestejäsi tässä foorumissa
Et voi äänestää tässä foorumissa