forum.isory.org Foorumin päävalikko forum.isory.org
Iso-Britannian Suomalaisen Opiskelijayhdistyksen keskustelupalsta

OhjeOhje   HakuHaku   KäyttäjälistaKäyttäjälista   KäyttäjäryhmätKäyttäjäryhmät   RekisteröidyRekisteröidy 
 KäyttäjätiedotKäyttäjätiedot   Kirjaudu sisään tarkistaaksesi yksityiset viestitKirjaudu sisään tarkistaaksesi yksityiset viestit   Kirjaudu sisäänKirjaudu sisään 

Lähimatkailua Aberdeenistä käsin

Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin    forum.isory.org Foorumin päävalikko -> Matkustaminen
Näytä edellinen aihe :: Näytä seuraava aihe  
Kirjoittaja Viesti
MsX

LähetäLähetetty: Tiistai 15. 4. 2014 17:10    Viestin aihe: Lähimatkailua Aberdeenistä käsin Vastaa lainaamalla viestiä

Te jotka opiskelette Aberdeenissä, kuinka paljon matkustatte Aberdeenin ulkopuolelle vapaa-aikana? Olen hieman googlettanut juna/bussilipun hintoja mm Edinburghiin ja Glasgowiin ja hinnat ovat sen verran korkeita, että sinne ei joka viikonloppu kannata matkustaa. Lisäksi vielä matka-aika (esim. Edi on 3,5 tunnin päässä).
Dundee taas on lähempänä (lippu n £9).

Mitä paikkoja näytätte perheillenne?

Eli, matkavinkkejä jakoon Aberdeeniläisille, kiitos Smile
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Marnie

LähetäLähetetty: Lauantai 31. 5. 2014 11:56    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Ihan hirveästi ei ole tullut matkusteltua Aberdeenista muualle, mutta hyvät mahdollisuudet siihen kyllä olis. Aika ei vain riitä ja kun kotona on hauskaa, niin ei aina tahtoisikaan lähteä viikonlopuksi muualle. Ediin ja Glasgow'hun pääsee halvalla. Jos ostaa bussilipun ajoissa, sen voi saada punnalla. Olen menossa Glasgow'hun ensi viikolla ja nyt kun katselin hintoja, ne olivat 9-23 puntaa/suunta. Junalippujakin voi saada halvalla. Kaverit käyvät monesti Edinburghissa junalla eikä niitä näytä hinnat haittaavan.

Kun mulla tuli äiti kylään, kävimme Edinburghissa ja esittelin tietenkin Aberdeenia. Aberdeen on kiva ja täällä ja lähiseudulla riittää tekemistä vaikkei tämä mikään lontoo olekaan. Stonehaven on upea. Sinne menee junalla muistaakseni puolisen tuntia. Aberdeenista lähtee myös lauttoja Shetlantiin ja Orkneyn saarille. Edestakainen matka Orkneyhin maksaa vajaa 50 puntaa. Mä olen menossa sinne pyöräilemään viikon päästä.

Sanoisin, että jos mieli tekee matkustella Skotlannissa, se onnistuu mainiosti Aberdeenista käsin. Hommaa vaan paljon skottikavereita, niin saat ilmaiset majapaikatkin reissuille. Smile
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Näytä edelliset viestit:   
Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin    forum.isory.org Foorumin päävalikko -> Matkustaminen Kaikki ajat ovat GMT
Sivu 1 Yht. 1

Siirry:  
Et voi kirjoittaa uusia viestejä tässä foorumissa
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Et voi muokata viestejäsi tässä foorumissa
Et voi poistaa viestejäsi tässä foorumissa
Et voi äänestää tässä foorumissa