forum.isory.org Foorumin päävalikko forum.isory.org
Iso-Britannian Suomalaisen Opiskelijayhdistyksen keskustelupalsta

OhjeOhje   HakuHaku   KäyttäjälistaKäyttäjälista   KäyttäjäryhmätKäyttäjäryhmät   RekisteröidyRekisteröidy 
 KäyttäjätiedotKäyttäjätiedot   Kirjaudu sisään tarkistaaksesi yksityiset viestitKirjaudu sisään tarkistaaksesi yksityiset viestit   Kirjaudu sisäänKirjaudu sisään 

UCL
Siirry sivulle 1, 2, 3  Seuraava

Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin    forum.isory.org Foorumin päävalikko -> Koulukohtaiset
Näytä edellinen aihe :: Näytä seuraava aihe  
Kirjoittaja Viesti
Vieras

LähetäLähetetty: Perjantai 2. 9. 2005 21:35    Viestin aihe: UCL Vastaa lainaamalla viestiä

Riittääkö M:n paperit UCLlään? Embarassed
Takaisin alkuun
Manna
Moderaattori

LähetäLähetetty: Lauantai 3. 9. 2005 08:50    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

UCL:n nettisivuilta:

"Normally, three GCE A levels, passed with good grades, plus a pass in an additional Advanced Subsidiary level subject will be required."

Eli pitaisi riittaa, jos M katsotaan B:ksi ja olet kirjoittanut nelja yo-koetta. Kylla kai B on viela good grade.

Kerrotko viela, mita ainetta opiskelemaan? Eri laitosten vaatimukset voivat vaihdella paljonkin.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti MSN Messenger
Vieras

LähetäLähetetty: Lauantai 3. 9. 2005 09:39    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Itse sain tarjouksen M:n keskiarvolla, joten kyllä se on mahdollista.Tosin pakollisten aineiden keskiarvo oli E ja ylimääräinen pitkämatematiikka laski sen M:n enkä tiedä kumman keskiarvon he ottivat huomioon pakollisten vai kaikkien.
Takaisin alkuun
Vieras

LähetäLähetetty: Lauantai 3. 9. 2005 16:56    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Perinnöllisyys biologiaa olen ajatellut tai jotain muuta bilsaan liittyvää. Mietin tosissani vaan kannattaako hakea M:n papereilla...
Takaisin alkuun
elenore
Palsta-aktiivi

LähetäLähetetty: Lauantai 3. 9. 2005 18:45    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Hae ihmeessä, ei siinä mitään menetä. Smile
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
siewchoo

LähetäLähetetty: Lauantai 3. 9. 2005 20:33    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Minäkin pääsin M:n keskiarvolla.
sipris
Palsta-aktiivi

LähetäLähetetty: Maanantai 5. 9. 2005 10:03    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Se riippuu mitä haet lukemaan...kaveri haki lukemaan politiikkaa parin L:n papereilla eikä päässyt. E:n keskiarvo.
Takaisin alkuun
siewchoo

LähetäLähetetty: Maanantai 5. 9. 2005 18:32    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Totta. Brittejä ei kielet kummemmin kiinnosta niin pääsin sisään Razz Tosin kuulemma luonnontieteisiinkin pääsee suht helposti.
Vieras

LähetäLähetetty: Tiistai 6. 9. 2005 08:22    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Anonymous kirjoitti:
Itse sain tarjouksen M:n keskiarvolla, joten kyllä se on mahdollista.Tosin pakollisten aineiden keskiarvo oli E ja ylimääräinen pitkämatematiikka laski sen M:n enkä tiedä kumman keskiarvon he ottivat huomioon pakollisten vai kaikkien.

tuo minun tarjoukseni koski arkeologiaa, joten humanistisiinkin voi päästä Smile
Takaisin alkuun
Vieras

LähetäLähetetty: Tiistai 6. 9. 2005 12:32    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Kyllä kannattaa hakea. Itsellä oli e:n paperit ja pääsin lukeen biokemiaa mutta monilla brittikavereilla ,jotka siis lukee kans biokemiaa, saivat A-levelseistä c:tä ja b:tä ja jopa d:tä. Et kyllä kantsii yrittääSmile
Ja kannattaa tosian korostaa että sulla on pitkämatikka. Siitä on oikeasti paljon hyötyä.
Takaisin alkuun
elenore
Palsta-aktiivi

LähetäLähetetty: Tiistai 6. 9. 2005 18:05    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Riippuu muuten todella siitä, mitä hakee lukemaan. Itse en päässyt UCL:ään tasan ysin keskiarvolla lukemaan arkkitehtuuria. Mutta hei, UCL onkin toiseks paras arkkitehtuurin opinahjo, jos The Guardianin ranking listoihin on uskomista. Wink Enpä sitä kauaa harmitellut. Smile
Takaisin alkuun
Vieras

LähetäLähetetty: Tiistai 6. 9. 2005 18:45    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Anonymous kirjoitti:
Anonymous kirjoitti:

tuo minun tarjoukseni koski arkeologiaa, joten humanistisiinkin voi päästä Smile

Arkeologia ei ole niita aineita joihin olisi erityisen hankala paasta sisaan. Ainakin paatellen Clearing-listoista Wink
Takaisin alkuun
Vieras

LähetäLähetetty: Keskiviikko 7. 9. 2005 06:12    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Anonymous kirjoitti:

Arkeologia ei ole niita aineita joihin olisi erityisen hankala paasta sisaan. Ainakin paatellen Clearing-listoista Wink
Arkeologiaan sisään pääsy top 10 yliopistoon on hieman eri asia kuin kuin arkeologiaan siään pääsy top 30-50 yliopistoon Laughing Arkeologiaa tarjotaan monissa yliopistoissa,mutta sisäänpääsy vaatimukset ovat erillaisia. UCL:n arkeologia ei ollut clearingissä tänä vuonna ja luulenpa ettei ole ollut aikaisemminkaan. Smile
Takaisin alkuun
Vieras

LähetäLähetetty: Lauantai 17. 9. 2005 08:17    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Toivon, että pääsen lukemaan sitä genetiikkaa =/
Takaisin alkuun
Manna
Moderaattori

LähetäLähetetty: Sunnuntai 18. 9. 2005 15:44    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Genetics-kurssille naytetaan vaativan ABBe. En tieda yhtaan mika tuo e on, mutta ABB on jossain E:n ja M:n valilla. Kylla varmasti hakea kannattaa, jos personal statement ja suositus ovat hyvat. IB:lta muuten vaaditaan 34 pistetta ja kaksi luonnontiedeaineiden koetta, mika vaikuttaa paljon matalammalta vaatimukselta (maksimi 45)!
Takaisin alkuun
Albertini

LähetäLähetetty: Torstai 10. 11. 2005 01:51    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Miten vaikeeta on päästä lukemaan lakia UCL:ään?

Riittääkö EEEMCC?
Takaisin alkuun
Manna
Moderaattori

LähetäLähetetty: Torstai 10. 11. 2005 09:51    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

UCAS:n sivujen mukaan vaaditaan AAAe. (En vielakaan tieda mika tuo e on, mutta alkaa pikkuhiljaa hamata!)

EEE saatetaan lukea AAA:ksi tai saatetaan olla lukematta. Kylla hakea varmaan kannattaa. Toisaalta jos katsovat yleisarvosanaa, saattaa vaikeutua. Lunttasin muualta, etta E:si olivat kielista? Reaalin C voi ikava kylla vaikeuttaa, jos kirjoitit reaalin humanistisista aineista. Yleisesti ottaen voi argumentoida, etta esimerkiksi ruotsista saadun huonon arvosanan ei tulisi vaikuttaa sisaanpaasyyn tiedekurssille, mutta relevantin aineen huonompi arvosana voi kylla vaikuttaa.

Siina ja siina, sanoisin. Eli jaisi roikkumaan personal statementista ja suosituksesta. Kylla mahdollisuuksia varmaan on, eika hakeminen paljoa maksa.
Takaisin alkuun
Vieras

LähetäLähetetty: Torstai 17. 11. 2005 23:10    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

mä en päässyt LLEM papareilla lukemaan taidehistoriaa Sad itkin varmaan viikon verran Embarassed nyt istun readingissa ja opiskelen taidehistoriaa ja arkeologiaa ja unelmoin ett meen 2008 UCL:ään tekemään MA Museums Studies Very Happy
Takaisin alkuun
Vieras

LähetäLähetetty: Maanantai 6. 3. 2006 22:12    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Humph. Unsuccesful tuli toisesta kahdesta melkein samasta hakemastani degree coursesta. Toisesta ei siis vielä vastausta ole saapunut, enkä tosin sitä enää odotakaan.
Sama juttu Warwickin kanssa Rolling Eyes
Takaisin alkuun
ahiekkaranta

LähetäLähetetty: Keskiviikko 1. 12. 2010 12:38    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Ite olen hakemassa myös UCL:n psykaa lukemaan, AAA riviä näyttäisivät briteiltä vaativan psykan courselle. Mitenhän on, katsotaanko E A:aksi vai B:ksi? UCL olis mun unelmien täyttymys! Herätelläämpä tämä ketju henkiin:)

Kolme YO ta olen jo kirjoittanut arvosanoin:
Englanti L
Psykologia L
Terveystieto L

ja kirjoitan keväällä kolme lisää josita tulee varmaankin
Äikkä E
Matikka E
Historia L
eli todennäköisesti olen saamassa LLLLEE paperit, mahdollisesti paremmatkin mutta empä uskalla niin ylös veikkailla kun pitää hakea niilläarvosanoilla jotka ainakin varmasti saan..

Olen itse käsittänyt niin, että UCL on todella kovaa tasoa ja ainakin näin 2010 league tablesien mukaan näyttäisi olevan psykologiassa maan paras ja yleisestikin yksi maailman kovimpia yliopistoja. Ilmeisesti muutamaa vuotta aikaisemmin ei ainakaan vielä vaadittu niin korkeita arvosanoja suomalaisilta hakijoilta kun nyt vaaditaan. Mitenhän käy, jos en saakaan esimerkiksi matikasta E tä vaan vaikkapa M:n, vaikka olen jo saanu conditional offerin? meneekö mahdollisuudet päästä sisään ?
Näytä edelliset viestit:   
Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin    forum.isory.org Foorumin päävalikko -> Koulukohtaiset Kaikki ajat ovat GMT
Siirry sivulle 1, 2, 3  Seuraava
Sivu 1 Yht. 3

Siirry:  
Et voi kirjoittaa uusia viestejä tässä foorumissa
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Et voi muokata viestejäsi tässä foorumissa
Et voi poistaa viestejäsi tässä foorumissa
Et voi äänestää tässä foorumissa